
ΑΒ Βασιλόπουλος: Μαγειρεύει για καλό σκοπό
300 μερίδες φαγητού για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων από τους εθελοντές της ΑΒ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ300 μερίδες φαγητού για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων από τους εθελοντές της ΑΒ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένο το ad spend κατά 5,4% φέτος και 5,9% το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζοντας τα παιδιά σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της συνολικής εταιρικής στρατηγικής του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια υπηρεσίες Influencer Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι φέρει τη δημιουργική υπογραφή του Price Gyasi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔηλαδή μειώνει τον αριθμό των εργαζομένων του κατά 10%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ESG πρόγραμμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωσης Τροφίμων και Ειδών Πρώτης Ανάγκης για παιδιά και οικογένειες που ζουν σε κατάσταση φτώχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για έναν χώρο φιλοξενίας για τους συγγενείς των παιδιών που λαμβάνουν θεραπεία στο Νοσοκομείο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά, η Έκθεση συνοδεύεται και από ολοκληρωμένη μελέτη κοινωνικο-οικονομικών επιπτώσεων, με στόχο να αναδείξει τη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία, την απασχόληση και τα δημόσια έσοδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory