Η Lidl γιορτάζει την Ημέρα Περιβάλλοντος
Με σύνθημά «Ένα καλύτερο Περιβάλλον με καθαρές ακτές», η Lidl Hellas γιορτάζει την Ημέρα Περιβάλλοντος (5/6) μαζί με τους πελάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σύνθημά «Ένα καλύτερο Περιβάλλον με καθαρές ακτές», η Lidl Hellas γιορτάζει την Ημέρα Περιβάλλοντος (5/6) μαζί με τους πελάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διεθνή πιστοποίηση LEED για περιβαλλοντικά και βιώσιμα κτίρια από το Αμερικανικό Συμβούλιο Πράσινων Κτιρίων, απέσπασε ακίνητο της OTE Estate στον Κεραμεικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα στον τελικό του Champions League γυναικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η συνδρομή στην επίτευξη του μετασχηματισμού της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ogilvy & Mather London ανέθεσε τον διαφημιστικό λογαριασμό του brand Halls στην Ευρώπη η Mondelēz International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος, την Κυριακή 28 Μαΐου, πραγματοποίησε για 7η συνεχή χρονιά, την «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εποχή για καριέρα των γυναικών στη ΕΕ δεν ήταν ποτέ καλύτερη από ό,τι σήμερα! Με αυτή την αισιόδοξη διαπίστωση έκλεισε την ομιλία της στο 7ο συνέδριο «Women on Leadership η Ελληνίδα Dr. Virginia Green, Μάνατζερ της χρονιάς για το 2014 στη Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 7η δράση με τον γενικό τίτλο «Ζωγραφίζοντας σχολικά κτίρια- ομορφαίνουμε τις γειτονιές» των OK! Anytime Markets και της καλλιτεχνικής ομάδας Urban Act.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 4 WISE MONKEYS, σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας με τα Caprice, δημιούργησε τη νέα 360° καμπάνια για το αγαπημένο brand, ξεκινώντας με ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό spot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας μελέτης, η διαφημιστική απάτη συρρικνώνεται στις ΗΠΑ, καθώς οι μάρκες εστιάζουν περισσότερο στη δημιουργία διαφάνειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BBDO του ομίλου Omnicom βρέθηκε στην κορυφή του Effie Index σαν το πιο αποτελεσματικό διαφημιστικό δίκτυο στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμόρφωση 1.220 επαγγελματιών υγείας σε όλη την Ελλάδα και σημαντική ενίσχυση των γνώσεων για την αναγνώριση της σωματικής κακοποίησης των παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory