Rubicon Project: Αλλαγές στην ηγεσία της ΕΜΕΑ
Η Rubicon Project ανακοίνωσε νέα ομάδα ηγεσία στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, στο πλαίσιο της εξελισσόμενης επένδυσης στην παγκόσμια commercial στρατηγική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rubicon Project ανακοίνωσε νέα ομάδα ηγεσία στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, στο πλαίσιο της εξελισσόμενης επένδυσης στην παγκόσμια commercial στρατηγική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever έχει θέσει σαν στόχο να πετύχει την αξιοποίηση των προτιμώμενων εταιρειών από τις τοπικές της ομάδες, μέσω της δημιουργίας του εσωτερικού website The Agency List.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επόμενη φάση της πέρασε η καμπάνια "Make What's Next" της Microsoft και σε αυτή, η εταιρεία ενθαρρύνει τα κορίτσια να εισέλθουν στην τεχνολογία και τα επιστημονικά πεδία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα σειρά ταινιών, που εντάσσονται στην καμπάνια "Grow Up", παρουσιάζει η Mercedes-Benz για την προβολή του compact οικογενειακού μοντέλου αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ KFC ανέθεσε τον χειρισμό του βρετανικού διαφημιστικού της λογαριασμού στη Mother, βάζοντας έτσι τέλος σε μια σχέση 15 χρόνων με τη Bartle Bogle Hegarty.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη γιορτή της "Αρχόντισσας των Κυκλάδων" μέσα από μια χαρακτηριστική ταινία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas ενώνει τις δυνάμεις του με την ελληνική αλυσίδα My market και με υψηλό αίσθημα ευθύνης, μοιράζουν χαμόγελα, ελπίδα και «πινελιές» ομορφιάς στις Ελληνίδες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 117 αναδοχές παιδιών κατά την αλλαγή του έτους ανανέωσε τη σχέση συνεργασίας με την ActionAid η INTERAMERICAN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ οίκος Chanel με ένα βίντεο-ύμνος στις ομορφιές της Ελλάδας αποτίει φόρο τιμής στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HP επιβεβαίωσε πως συγκέντρωσε τον, ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιο media λογαριασμό στην PHD του ομίλου Omnicom, η οποία χειριζόταν ήδη τα παραδοσιακά media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένο στην καινοτομία και στη νεωτερική προσέγγιση ήταν το φετινό 17ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργάνωσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory