Αλλαγή στην παγκόσμια ηγεσία της Saatchi & Saatchi
Ο global CEO της Saatchi & Saatchi, Robert Senior, θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του κι ο Magnus Djamba θα τον διαδεχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global CEO της Saatchi & Saatchi, Robert Senior, θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του κι ο Magnus Djamba θα τον διαδεχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo media agency ανέλαβε τον ύψους 600 εκατ. δολαρίων λογαριασμό media buying and planning στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Zenith είναι η εταιρεία που αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για την ανάληψη χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού του Singapore Tourism Board.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HEINEKEN και ο Sir Jackie Stewart δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση με την καμπάνια «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Zuckerberg θέτει για τον εαυτό του ένα διαφορετικό προσωπικό στόχο κάθε χρόνο. Κάντε κι εσείς το ίδιο και γνωρίστε τα οφέλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρωγός των αναγκών της Ελληνικής κοινωνίας, η εταιρεία ελαστικών Continental υλοποιεί πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης και στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τους B2B marketers το Account-Based Marketing αποτέλεσε το πιο... θορυβώδες θέμα του 2016 και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2017. Ακολοθούν πέντε μύθοι για το ABM που θα ξεχαστούν στο νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Walmart επισημοποίησε την πρόσληψη του πρώην Media shopr της Target, Haworth Marketing & Media, σύμφωνα με memo που προέκυψε από τον U.S. Chief Marketing Officer Tony Rogers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ299.000 ευρώ για την προβολή και προώθηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως προορισμό θεματικού τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜελέτη της GroupM σε συνεργασία με το Spotify
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι είδους ανάπτυξη μπορούμε να περιμένουμε από την παγκόσμια διαφημιστική βιομηχανία το νέο έτος; Ποιές αγορές θα οδηγήσουν αυτή την ανάπτυξη;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory