Πανευρωπαϊκό spec από την Apollo Tyres
Η Apollo, η κατασκευάστρια εταιρεία οικονομικών ελαστικών αυτοκινήτου, αναζητά νέα δημιουργική εταιρεία για το λανσάρισμα του brand Vredestein.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apollo, η κατασκευάστρια εταιρεία οικονομικών ελαστικών αυτοκινήτου, αναζητά νέα δημιουργική εταιρεία για το λανσάρισμα του brand Vredestein.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mattel προχωράει σε αναθεώρηση του, ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων, media planning and buying λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο vloggers επισκέφθηκαν τα Χανιά στο πλαίσιο ομαδικού ταξιδιού με τίτλο «Πέντε αισθήσεις, μία ψυχή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε βασικό μήνυμα «Eίναι Pitsos. Είναι σπίτι», η νέα καμπάνια για το brand Pitsos στηρίζεται στην παρουσία που έχει η μάρκα για πάνω από 150 χρόνια δίπλα στην ελληνική οικογένεια. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Marketing της ΒSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλάει για την καμπάνια και μας εξηγεί πως είναι μια πλατφόρμα που δίνει γερές βάσεις για τα επόμενα βήματα της Pitsos στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναθεώρηση στο ρόστερ εταιρειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα «τρέχει» μέχρι τις 15 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρίζεται στην χώρα μας απο την Socialab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαγωνισμός απευθύνεται σε παιδιά, αγόρια και κορίτσια, ηλικίας 6-18 ετών που ζουν στην Ελλάδα και έχουν ταλέντο στο ποδόσφαιρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Impact Hub Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς μιλούν οι καταναλωτές για τα brands που αγαπούν; Πότε και γιατί παθιάζονται με αυτά; Πώς μπορούν τα brands να δημιουργήσουν και να ενισχύσουν τόσο τις σχετικές συζητήσεις όσο και το πάθος που εκφράζεται;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung μαζί με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή γιόρτασε τις επιτυχίες και την εντυπωσιακή πορεία των αθλητών και αθλητριών στους Παραολυμπιακούς Αγώνες Ρίο 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτότυπη διαδραστική εκδήλωση “World Meal” με την ActionAid –για πρώτη φορά στον χώρο των επιχειρήσεων- οργάνωσε η INTERAMERICAN, στα κεντρικά γραφεία της στις 21 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory