Παγκόσμια αναθεώρηση από την Coty
Αφορά στο δημιουργικό και στο digital, ενώ εκτείνεται στην κατηγορία καλλυντικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στο δημιουργικό και στο digital, ενώ εκτείνεται στην κατηγορία καλλυντικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FOX συμμετέχει στο Comicdom Con Athens με μια μεγάλη έκπληξη για όλους τους fans της comic κουλτούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη στο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έλλη Γλύτσου αποφάσισε πριν από ένα χρόνο να αφοσιωθεί στην ΒΝΙ, την οποία έφερε στη χώρα μας, με σκοπό να βοηθήσει τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρηματίες να δουν τα πράγματα πιο θετικά και να ορθοποδήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλη μια σειρά εκστρατειών προληπτικής ιατρικής για τη στήριξη κατοίκων των ακριτικών περιοχών της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παράρτημα της Walmart στο Ην. Βασίλειο ανέθεσε τον χειρισμό δημιουργικού και media λογαριασμού, συνολικής αξίας 95 εκατομμυρίων λιρών, στο Publicis Groupe, χωρίς spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΟΤΕΑcademy γίνεται επίσημο κέντρο εκπαίδευσης του (ISC)² CISSP CBK
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SingularLogic επενδύει στους νέους, ταλαντούχους ανθρώπους της Πληροφορικής εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα ‘Decode your Talent!’.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MEC λάνσαρε ένα νέο παγκόσμιο εξειδικευμένο τμήμα, το οποίο θα έχει σαν στόχο να "απλοποιήσει τη διαδικασία" της προσφοράς content στους πελάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Bραδιές Uefa Champions League” σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με γεύση Heineken και την υπογραφή της Frank & Fame.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα φυσικά προϊόντα φροντίδας μαλλιών & περιποίησης σώματος Nature, πλέον, αποτελούν την Ελληνική «φυσική» πρόταση και για την περιποίηση και τη φροντίδα των πελατών του ξενοδοχείου σας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Αφρικής Μέσης Ανατολής του NBA μίλησε στο BusinessNews.gr για τη φιλοσοφία και τη στρατηγική που ακολουθεί το δημοφιλέστερο ίσως αθλητικό brand στον πλανήτη στην περιφέρειά μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory