Οι NY Times επενδύουν σε διεθνή digital εξάπλωση
Οι New York Times θα επενδύσουν 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στα τρία επόμενα χρόνια, προκειμένου να αυξήσουν το ψηφιακό τους κοινό σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι New York Times θα επενδύσουν 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στα τρία επόμενα χρόνια, προκειμένου να αυξήσουν το ψηφιακό τους κοινό σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ιδιοκτήτες των συλλόγων ψήφισαν υπέρ ενός τριετούς πιλοτικού προγράμματος, που θα προσθέσει έσοδα 120-150 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Μετρό Συντάγματος την Τετάρτη 20 Απριλίου και την Πέμπτη 21 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα Βριλήσσια το βραβείο ECOMOBILITY και στα Τρίκαλα το βραβείο FREE MOBILITY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση ευρωπαϊκού δημιουργικού λογαριασμού από τη μητρική Nomad Foods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH IKEA αναδείχθηκε και φέτος στον πιο αναγνωρισμένο, διεθνή διαγωνισμό για το design, Red Dot Design Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε η δημιουργική βράβευση της τεχνολογικής εταιρείας, από το Φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 18-25 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθελοντές του I.O.AΣ. και της LeasePlan Hellas καθάρισαν 266 «βρώμικες» και επικίνδυνες πινακίδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις προβολής του «3rd International Roads to Rhodes Marathon» από το Discovergreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά, το NGC συμμετείχε ως στρατηγικός συνεργάτης στο Athens Science Festival, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στο δημιουργικό και στο digital, ενώ εκτείνεται στην κατηγορία καλλυντικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FOX συμμετέχει στο Comicdom Con Athens με μια μεγάλη έκπληξη για όλους τους fans της comic κουλτούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory