Brain Games: Πρεμιέρα για τον 5ο κύκλο
O 5ος κύκλος «Brain Games» ρίχνει μια προκλητική ματιά στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO 5ος κύκλος «Brain Games» ρίχνει μια προκλητική ματιά στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες του LoveGreece.com και το έργο τους ταξιδεύουν σε ακόμη περισσότερους δέκτες, μέσα από τον ΣΚΑΪ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο κεφάλαιο στην 140χρονη ιστορία του, με μία νέα εικαστική ταυτότητα για τον οργανισμό σαν σύνολο, αλλά και για τις τρεις εκπαιδευτικές του μονάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης (ΕΒΓΕ), ο μαζικότερος θεσμός προβολής και ανάδειξης της εγχώριας οπτικής επικοινωνίας, ξεκινά το ταξίδι του για 15η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά η υποβολή αιτήσεων για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων DesignEuropa από το Γραφείο Εναρμόνισης στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αγοράς (ΓΕΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sony συγκέντρωσε μεγάλο μέρος των media επιχειρήσεών της στις MediaCom και UM, μετά τη μερική ολοκλήρωση της αναθεώρησης που αφορούσε στα παραρτήματά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Liam Neeson μεταφέρει την τεχνολογία της OLED TV από το μέλλον στο παρόν με το πρώτο διαφημιστικό της LG στο Super Βowl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novacinema υποδέχονται μία νέα συναρπαστική σειρά με λαμπερό cast ηθοποιών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDeal για την εξαγορά της digital-marketing creative εταιρείας Resource/Ammirati.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO Βορείου Αμερικής, Rich Stoddart αντικαθιστά τον Bernardin στην κεφαλή της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook παρουσίασε αύξηση 57% στα διαφημιστικά του έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, καθοδηγούμενο από την «έκρηξη» του mobile.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Isobar δημιουργεί το πρώτο branded escape room στην Ελλάδα για το Oreo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory