To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο. Μέσα από μια επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους δικούς της ανθρώπους, και τους συνεργάτες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια, ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η ΑΒ παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. 

Οι καινοτομίες που έρχονται

Αναλυτικότερα ο κ. Σταύρου ανακοίνωσε τα εξής:

  1. Εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας

Η ΑΒ Βασιλόπουλος εξελίσσει το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus ώστε να αναπτύξει προσωπική, ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται.

Κάθε πελάτης της ΑΒ πλέον έχει πρόσβαση σε στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες του και τις αγοραστικές προτιμήσεις του, και ενεργοποιεί απλά και γρήγορα προϊοντικές προτάσεις που απευθύνονται μόνο σε εκείνον.

Με αυτόν τον τρόπο, το αγοραστικό ταξίδι στην ΑΒ γίνεται το δικό του προσωπικό αγοραστικό ταξίδι, μια εμπειρία που μπορεί να ξεκινάει από όπου κι αν βρίσκεται και ολοκληρώνεται είτε στον online κόσμο της ΑΒ μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του. 

  1. Νέα concepts και νέες προϊοντικές κατηγορίες
  • Αρμονία: Ειδικός χώρος με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.
  • Juice bar: για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ.
  • La Fromagerie: Ειδικά διαμορφωμένος χώρος με μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο. Ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
  • Έτοιμα Γεύματα ΑΒ: Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους οι πελάτες, ήδη, μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους πιάτο από την μεγάλη και πλούσια γκάμα ΑΒ You’ll love με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
  • Grab & Go: Ένας νέος χώρος για να απολαμβάνει κάθε πελάτης κάτι γρήγορο και νόστιμο on the go. 
  1. Νέες τεχνολογικές εφαρμογές
  • Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
  • Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
  • Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
  • Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία. 

Οι «υπεύθυνες» δεσμέυσεις

Ακόμη Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

  • Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
  • Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.