To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Optimal HR Group ο Dr. Νικόλαος Δημητριάδης

Στην Optimal HR Group ο Dr. Νικόλαος Δημητριάδης
Η Optimal HR Group εξελίσσοντας και αναβαθμίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες της, ενώνει τις δυνάμεις της με τον Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη φέρνοντας τη νέα εποχή σε ό,τι αφορά στις υπηρεσίες Neuro Consulting.

O Δρ. Ν. Δημητριάδης θα ηγηθεί της αναβάθμισης των υπηρεσιών Neuro Consulting της Optimal HR Group, ενσωματώνοντας όλες τις τελευταίες τεχνολογίες στην αποκωδικοποίηση της λειτουργίας του ανθρώπινου εγκεφάλου και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων με στόχο την παροχή λύσεων σε επιχειρήσεις. Το Neuro Consulting επικεντρώνεται στους τομείς: Neuromarketing, NeuroHR και Neuroleadership και περιλαμβάνει υπηρεσίες πρωτογενούς έρευνας με εργαλεία νευροεπιστήμης, εκπαίδευσης, και συμβουλευτικής.

Με την ανάπτυξη των υπηρεσιών Neuro Consulting, που προσφέρουν τη δυνατότητα μέτρησης και επικύρωσης των προτάσεων βελτίωσης προς επιχειρήσεις, η Optimal HR Group αναβαθμίζει παράλληλα όλα τα εκπαιδευτικά της προγράμματα και κυρίως την υπηρεσία all about…Loyalty, η οποία προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις για τη δημιουργία εξαιρετικής Εμπειρίας Πελάτη, με στόχο την αύξηση Πιστότητας του Πελάτη.

Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι βραβευμένος επαγγελματίας επικοινωνίας, εκπαιδευτικός, σύμβουλος Neuromarketing και NeuroHR, και συγγραφέας των βιβλίων Neuroscience for Leaders: “A Brain Adaptive Leadership Approach και Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools, και τα δύο για το Kogan Page του Λονδίνου. Έχει μελετήσει περισσότερους από 5.000 εγκεφάλους σε 25 χώρες. Έχει διατελέσει CEO της Trizma Neuro, μιας πρωτοποριακής εταιρείας Neuromarketing και Neuro HR, της οποίας την αντιπροσώπευση σε Ελλάδα και Κύπρο είχε η Optimal ΗΡ Group. Ήταν ομιλητής στο TEDx του Strathclyde University σχετικά με την άμεση ανάγκη για επικοινωνία που βασίζεται στις εγκεφαλικές λειτουργίες. Είναι πιστοποιημένος NeuroMarketer και έχει συνεισφέρει στο “ΝeuroMarketing Manager Program” του Πανεπιστημίου MME του Αμβούργου. Έχει συνεργαστεί με διεθνείς εταιρείες όπως: IKEA, IBM, JTI, Nestlé, Johnson&Johnson, Microsoft, CISCO, SAP, AstraZeneca, Pierre Fabre, CocaCola, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID κ.ά.