To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΟΤ: €1,16 εκατ. για διαφημιστική προβολή

 ΕΟΤ: €1,16 εκατ. για διαφημιστική προβολή
O ΕΟΤ θα διαθέσει τα χρηματικά ποσά των 607.600 ευρώ και των 558.000 ευρώ στο διαδικτυακό μέσο Expedia και στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο CNN International, αντίστοιχα, για τη διαφημιστική προβολή του το α’ εξάμηνο του 2020.

Η προβολή στο Expedia θα επικεντρωθεί στη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία θα υλοποιηθεί στις αγορές των ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας και θα στοχεύσει σε χρήστες που αναζητούν πληροφορίες (πτήσεις, ξενοδοχεία, πακέτα με δραστηριότητες) για ανταγωνιστικούς προορισμούς (Τουρκία, Μάλτα, Ισπανία, Κύπρο) και ανήκουν στα ηλικιακά γκρουπ 19-49 και 50+. Σε επίπεδο δημιουργικού υλικού, θα αξιοποιηθεί το microsite το οποίο αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας με αντικείμενο την προώθηση επιλεγμένων ελληνικών νησιών αλλά και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. 

Όσον αφορά την προβολή του ΕΟΤ στο CNN International για το α΄ εξάμηνο του 2020, αυτή περιλαμβάνει: αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 179 τηλεοπτικών σποτ των 30'' TVC Units On CNNI EMEA, Digital καμπάνια με γεωγραφική στόχευση κοινού στο CNN International, CNN Arabic, ΕΜΕΑ, Usa και Canada, digital καμπάνια με στόχευση μόνο στο κοινό των ΗΠΑ και ειδικότερα στις περιοχές Νew York, New Jersey, Georgia, Chicago, Philadelphia, Boston, California και Καναδά.

Η τηλεοπτική καμπάνια αναμένεται να έχει 13.328,000 impacts, ενώ η digital καμπάνια θα αποφέρει 2.645,100 impressions στο CNN International και 2.611.755 impressions στο CNN Domestic. 


TAGS: ΕΟΤ