To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα επικοινωνιακή στρατηγική από τον ΕΟΤ

Νέα επικοινωνιακή στρατηγική από τον ΕΟΤ
Νέα επικοινωνιακή στρατηγική από τον ΕΟΤ

Το νέο πρόγραμμα προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού, προσαρμοσμένο σε στρατηγική τριετίας, παρουσίασε η υπουργός τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε εκδήλωση για τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ. Την παρουσίαση του  επικοινωνιακού σχεδιασμού πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς.

Η κ. Κεφαλογιάννη χαρακτήρισε το 2103 χρονιά επιτυχιών για τον ελληνικό τουρισμό, προσθέτοντας ότι σήμερα διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2014 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά, επικαλούμενη στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Σύμφωνα με αυτά «Οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 27,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2014, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 252 εκ. ευρώ έναντι πλεονάσματος 194 εκ. ευρώ  την αντίστοιχη περίοδο του 2013».

Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους.

Μάλιστα για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας.

«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός και πρόσθεσε ότι «η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε. Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο».

Στόχευση σε νέες αγορές

Στα σύγχρονα μέσα προώθησης του ελληνικού τουρισμού αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση του ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, τονίζοντας ότι το Διαδίκτυο- Τεχνολογία- Νέα Μέσα, συνιστούν «επανάσταση στην παγκόσμια τουριστική αγορά».

Ο κ. Λειβαδάς αναφέρθηκε αναλυτικά στις ενέργειες που έχει κάνει ήδη ο ΕΟΤ και σε αυτές που  βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικά με τις νέες αγορές (Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία) για τις οποίες υπάρχει πλάνο ανάπτυξης. Ειδικότερα, για την αγορά της Κίνας δημιουργήθηκε το site www.visitgreece.gr.cn στην κινεζική γλώσσα, ενώ και οι καμπάνιες έχουν υλικό στα κινεζικά. Στη Ρωσία εντείνεται η παρουσία στα social media και υλοποιούνται στοχευμένες εκδηλώσεις και workshops. Στη Βραζιλία υπάρχουν αφίσες της Ελλάδας στο Sao Paolo, ενώ ξεκινούν διαδικασίες για ίδρυση νέου γραφείου του ΕΟΤ εκεί.
 
Ωστόσο, τόνισε ότι η έμφαση που δίδεται στις νέες αγορές δεν σημαίνει ότι ατονούν οι προσπάθειες στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές που τροφοδοτούν με μεγάλο αριθμό επισκεπτών τη χώρα.

Παρόντες στην εκδήλωση, που έγινε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ήταν οι γ.γ. του υπουργείου Τουρισμού Αναστάσιος Λιάσκος και Γιάννης Πυργιώτης, και εκπρόσωποι φορέων της τουριστικής αγοράς.