To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η&Μ: Σειρά επεισοδίων για την ανδρική μόδα

Η&Μ: Σειρά επεισοδίων για την ανδρική μόδα

Η νέα ανδρική καμπάνια της H&M με μήνυμα Wear that feeling τονίζει την ισχυρή σύνδεση μεταξύ των ρούχων και της αυτοπεποίθησης που προσδίδει στους άνδρες, όταν νιώθουν κυρίαρχοι στην καθημερινότητά τους. Η καμπάνια αποπνέει κάθε στιγμή, μια φρέσκια ενέργεια στην παγκόσμια ανδρική μόδα, την ελευθερία έκφρασης και την αυτοπεποίθηση μέσα από το προσωπικό στυλ.

Η Η&Μ γιορτάζει το νέο κίνημα των ανδρικών ενδυμάτων που φέρνει το προσωπικό στιλ στο προσκήνιο μέσα από τρία ανατρεπτικά επεισόδια με παρουσιαστή τον Άλεξ Κάβδα και καλεσμένους του, επιδραστικές προσωπικότητες του στυλ, από το χώρο της μόδας, της μουσικής και του αθλητισμού.

Ο Γιώργος Καράβας, ο Ηλίας Μπόγδανος και ο παγκόσμιος πρωταθλητής παρκούρ Δημήτρης Κυρσανίδης απαντούν στο challenge ερωτήσεων του Άλεξ Κάβδα και μεταφέρουν το δικό τους “Wear that Feelingmoment που τους αντιπροσωπεύει, ενώ παράλληλα μεταφέρουν στο κοινό fun facts της ζωής τους.

Οι τρεις influencers φορούν H&M κομμάτια της νέας σεζόν σε συνδυασμό με αγαπημένα από παλιότερες συλλογές, και μας μεταφέρουν τη δύναμη της μόδας στο πως εκφράζουμε ποιοι είμαστε, ποιο είναι το στιλ που υιοθετούν στην καθημερινότητά τους, αλλά και τι «θησαυρούς» κρύβει η γκαρνταρόμπα τους.  Η καμπάνια αντικατοπτρίζει τη νέα διάθεση στη μόδα που έχει να κάνει με την εξέλιξη και τις τολμηρές δηλώσεις. Η καμπάνια ενθαρρύνει τους άνδρες σε όλο τον κόσμο να απολαύσουν αυτά που ήδη κατέχουν, να αγοράσουν vintage και στη συνέχεια να προσθέσουν νέα κομμάτια που έχουν σημασία για εκείνους, από τις ανδρικές συλλογές της H&M. Είναι μια ολιστική προσέγγιση που κινείται πέρα ​​από την πλήρη εποχιακή αλλαγή, σε έναν νέο τρόπο να βιώνουμε τη μόδα για όλους μας.

Τα τρία επεισόδια είναι διαθέσιμα στην επίσημη σελίδα της H&M στο Facebook.

TAGS: Marketing, H&M