Πάνω από τις σειρές το Survivor
Στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης το Survivor τη Δευτέρα, ενώ το ακολούθησαν οι σειρές Έλα στη θέση μου και Μπρουσκο στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης το Survivor τη Δευτέρα, ενώ το ακολούθησαν οι σειρές Έλα στη θέση μου και Μπρουσκο στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυρώσεις στο σύνολο σχεδόν των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών επέβαλε το ΕΣΡ, για τον τρόπο με τον οποίο κάλυψαν την περίοδο του δημοψηφίσματος και μετέδωσαν την πλευρά του "ΝΑΙ" και του "ΟΧΙ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, είχε συνάντηση την Τρίτη με εκπροσώπους Ενώσεων περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο pop-up κανάλι COSMOTE CINEMA Fast & Furious HD, αποκλειστικά αφιερωμένο στην blockbuster σειρά ταινιών της Universal
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα state-of-the-art Media Studio είναι η νέα προσθήκη στις εγκαταστάσεις του ACS Athens κι αποτελεί ένα μοναδικό στοιχείο για τα K-12 εκπαιδευτικά ιδρύματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή τηλεθέασης το Survivor την Κυριακή, με τα highlights του ίδιου προγράμματος να ακολουθούν στη δεύτερη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη θέση για το Survivor στον πίνακα τηλεθέασης της Πέμπτης, αφήνοντας πισω, στη δεύτερη θέση, το Πάμε Πακέτο,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξαν τα στοιχεία του πρακτορείου Άργος για τις πωλήσεις των εφημερίδων στις αρχές της εβδομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑσυναγώνιστο για άλλη μια μέρα το Survivor, το βασικό πρόγραμμα του οποίου κράτησε καρφωμένους στις οθόνες τους τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς κινήθηκαν οι πωλήσεις των εφημερίδων την Κυριακή, σύμφωνα με στοιχεία από το πρακτορείο διανομής Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 2 Απριλίου το ντοκιμαντέρ της εκπομπής VICE Specials στον ΑΝΤ1, εξετάζει τα στοιχεία της πρόσφατης διαρροής τραπεζικών δεδομένων που έφερε στο φως το “Global Laundromat”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους εκπροσώπους των Ενώσεων Τύπου υποδέχτηκε ο Υπουργός Οικονομίας στις 22 Μαρτίου, με αντικείμενο συζήτησης τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν και ταλαιπωρούν τον κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory