AllStar Basket: Αφιερωμένο στο Final Four το τεύχος Μαΐου
Αφιερωμένο στο Final Four της Euroleague είναι το μεγαλύτερο μέρος του νέου τεύχους του AllStar Basket, που κυκλοφορεί την Τετάρτη (10/5).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένο στο Final Four της Euroleague είναι το μεγαλύτερο μέρος του νέου τεύχους του AllStar Basket, που κυκλοφορεί την Τετάρτη (10/5).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Espresso από το Σάββατο 13 Μαΐου αλλάζει πρόσωπο και κυκλοφορεί με νέο σχεδιασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη θέση σε πωλήσεις για τα Νέα την Παρασκευή 5 Μαΐου (11.330), σύμφωνα με τα στοιχεία από το πρακτορείο διανομής Άργος για τις απογευματινές εφημερίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα βήμα πιο κοντά φαίνεται να είναι ο Ιβάν Σαββίδης στην απόκτηση της πλειοψηφίας της εκδοτικής εταιρείας ΠΗΓΑΣΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτός μετρήσεων οι Real News και Ειδήσεις, μέχρι να εφαρμοστεί το σύστημα του barcode.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μελανά χρώματα περιγράφει η Ένωση Συντακτών τη σημερινή κατάσταση στον χώρο της δημοσιογραφίας, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ελευθεροτυπίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΊδρυση του παρατηρητηρίου VAN- Violence against NewsPersons.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆρθρο του ΓΓ Ενημέρωσης κι Επικοινωνίας σε εφημερίδα για τις πολιτικές ενίσχυσης και διάσωσης του παγκόσμιου Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo διάσημο περιοδικό μόδας εκατομμυρίων γυναικών επιστρέφει στα περίπτερα μαζί με το Πρώτο Θέμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση από πλευράς πώλησης φύλλων βρέθηκαν τα Νέα (11.160) την Τρίτη 25 Απριλίου, στο σύνολο των απογευματινών εφημερίδων, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρακτορείου Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύεται σήμερα στα "Νέα" η πρόσκληση της διενέργειας των δύο πλειοδοτικών διαγωνισμών για την πώληση του ενεργητικού της ΔΟΛ ΑΕ από την Grant Thornton, με το νόμο Δένδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πωλήσεις πάνω από τις 7.100 φύλλα το νέο εκδοτικό βήμα του ομίλου της FMVoice, η "Κυριακάτικη" ξεκίνησε εντυπωσιακά το ταξίδι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory