WSJ: Νέα παγκόσμια έκδοση
Μια νέα παγκόσμια εφημερίδα για τους αναγνώστες της σε Ευρώπη και Ασία σχεδιάζει να λανσάρει η Wall Street Journal (WSJ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα παγκόσμια εφημερίδα για τους αναγνώστες της σε Ευρώπη και Ασία σχεδιάζει να λανσάρει η Wall Street Journal (WSJ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα κινηματογραφική επιτυχία της DreamWorks κυκλοφορεί τώρα σε περίπτερα και βιβλιοπωλεία από την Compupress!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από την Τετάρτη 3 Ιουνίου το νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET, που επιχειρεί να μας βάλει στο κλίμα των επερχόμενων τελικών του NBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο βιβλίο από τον Ανδρέα Θεοδωρακόπουλο, αφιερωμένο στους ηγέτες και τους managers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε το νέο τεύχος του περιοδικού των μελών του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος «ΑΕΛΛΩ» από την Direction Business Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από τη Συνέργεια QJNT1 με την αιγίδα των ΠΟΕΣΥ, ΕΚΠΟΙΖΩ και παρουσιάζεται στις 6 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χρυσή Ευκαιρία κυκλοφορεί το Living Luxuria, τη νέα ετήσια έκδοση για πολυτελείς κατοικίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο περιοδικό της COMPUPRESS με στόχο να καλύψει τους προβληματισμούς των νέων γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδοτική επιχείρηση ανακοίνωσε την εμπλοκή της στην ιστορική εφημερίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό ο Δ. Νικολακόπουλος, αναβάθμιση για την Αλ. Μιχοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέντευξη του Νίκου Παππά, τα αίτια της πτώσης του Πανιωνίου και οι Πρώτοι των Πρώτων στην A1 φιλοξενούνται στις σελίδες του τεύχους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοναδικό πρακτικό γυναικείο περιοδικό ποικίλης ύλης συναντά τον κυριακάτικο Ελεύθερο Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory