Στην Tempo OMD η L΄Οreal
Στην Tempo OMD η L΄ΟrealΗ Tempo ΟMD αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, νικήτρια στο spec για τον συνολικό λογαριασμό media planning and buying της L\'Oreal Ηellas.
Οι πρώτες επαφές για το spec είχαν γίνει στα τέλη του Απρίλιου και στην διαδικασία συμμετείχαν, σύμφωνα με πληροφορίες, και οι ZenithOptimedia, Carat, , Mindshare (Spot) και UM.
Η L\'Oreal Hellas αντιπροσωπεύει στη χώρα μας τις 28 μάρκες που βρίσκονται υπό την ομπρέλα της μητρικής και διαχειρίζεται προιόντα προς όλες τα κανάλια λιανικής (ευρεία και επιλεκτική διανομή, φαρμακεία αλλά και επαγγελματικά δίκτυα όπως τα κομμωτήρια).