Clip News: Νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα παρακολούθησης TV - Radio
Έναρξη συνεργασίας με την eMedia Monitor GmbH
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναρξη συνεργασίας με την eMedia Monitor GmbH
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάλυψη ξεπέρασε τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 11 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναμένεται να κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 7 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη της λειτουργίας του ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ TV, μετά την απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) να εγκρίνει τη μετάδοση μέσω των συνδρομητικών πλατφορμών και του διαδικτύου του τηλεοπτικού σταθμού της ιστορικής οικονομικής εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 22% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 20% στο σύνολο του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος να εξαπλωθεί σε περισσότερες από 160 χώρες μέχρι το τέλος του 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Γραφείου UNICEF θα μιλήσει για την επέκταση της υποστήριξης σε όλους τους κρατικούς φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγάλη προσπάθεια του Ολυμπιακού για το έκτο ευρωπαϊκό τρόπαιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος διεθνής σταθμός της δραματικής σειράς του Mega η περίφημη τηλεοπτική αγορά των Καννών MIPTV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παρουσίαση του όλου εγχειρήματος πραγματοποιήθηκε στο Divani Palace στις 29 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 150 ώρες νέων σειρών τον χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory