To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι Media εταιρείες θέλουν ανάκτηση εμπιστοσύνης με διαφημιζόμενους και ελεγκτές

Οι Media εταιρείες θέλουν ανάκτηση εμπιστοσύνης με διαφημιζόμενους και ελεγκτές
Οι media εταιρείες πιστεύουν πως η εμπιστοσύνη ανάμεσα στα agencies, τους διαφημιζόμενους και τους ελεγκτές, θα μπορούσε να βελτιωθεί σημαντικά με τη συλλογική αντιμετώπιση συγκεκριμένων τομέων δυνητικής ανησυχίας για τις πρακτικές ελέγχου των μέσων ενημέρωσης, όπως η εμπιστευτικότητα των δεδομένων, τα επαγγελματικά πρότυπα και οι ενδεχόμενες συγκρούσεις συμφερόντων.

Σε αυτό το πλαίσιο, η European Association of Communications Agencies (EACA) πραγματοποίησε νέα έρευνα με τίτλο ‘Auditing: Contract Compliance & Media Benchmarking - ‘Rebuilding Trust’. Η έρευνα αποτυπώνει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι stakeholders μέσα στο περίπλοκο σημερινό media περιβάλλον και καταδεικνύει την ανάγκη και επιθυμία για την υλοποίηση των απαραίτητων αλλαγών. Συνολικά, η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσα στους 6 προηγούμενους μήνες και είναι το αποτέλεσμα συνεντεύξεων με εταιρείες, διαφημιζόμενους, ελεγκτές και benchmarkers.   

Σύμφωνα με τις εταιρείες, οι βασικές απαιτήσεις που θα βοηθήσουν σημαντικά στη βελτίωση της υπάρχουσας τριμερούς δυναμικής, είναι: 1) Ανώτατες εγγυήσεις εμπιστευτικότητας, 2) συνεπή και αποδεδειγμένα επαγγελματικά πρότυπα, 3) μηδενικά conflicts ενδιαφέροντος.

Τα ζητήματα αυτά ασκούν αναπόφευκτα επιρροή στον βαθμό διαφάνειας και εμπιστοσύνης μεταξύ των τριών ενδιαφερομένων ομάδων και είναι δυνητικά επιζήμια για την αξιοπιστία της διαδικασίας ελέγχου των media, αλλά ασκούν επιρροή και στον βαθμό διαφάνειας και εμπιστοσύνης μεταξύ των τριών ομάδων. 

Οι διαφημιζόμενοι συμφώνησαν, όπως ήταν φυσικό, ότι η ανεξάρτητη εκτίμηση της απόδοσης και της συμμόρφωσης των media εταιρειών είναι κρίσιμο συστατικό για τη διασφάλιση της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης από τους συνεργάτες τους. Με τη σειρά τους, πιστεύουν ότι οι οργανισμοί θα μπορούσαν και πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αποδείξουν ότι λειτουργούν με πλήρη διαφάνεια.
 
Οι ελεγκτές και τα benchmarkers συμφώνησαν ότι το τοπίο ελέγχου των μέσων ενημέρωσης αλλάζει γρήγορα και ότι καλύπτει τώρα ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών. Σημείωσαν ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν να είναι πιο συνεργατικές και να παρέχουν με διαφάνεια όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και δεδομένα. 

Τέλος, η έρευνα αναγνωρίζει τρία βασικά βήματα που θα βοηθήσουν στη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης: 1) Δημιουργία δύο χωριστών ομάδων εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών, των ελεγκτών και των διαφημιζόμενων - μιας για τον έλεγχο της συμμόρφωσης με συμβάσεις και μιας άλλης για τη συγκριτική αξιολόγηση των media. 2) δημιουργία κατευθυντήριων γραμμών βέλτιστης πρακτικής που συμφωνήθηκαν συλλογικά μεταξύ των τριών ομάδων ενδιαφερομένων μερών και 3) ένας πιο δεσμευτικός, αμοιβαία συμφωνημένος κώδικας δεοντολογίας ο οποίος θα περιγράφει σαφείς κανόνες σχετικά με τα επαγγελματικά πρότυπα και τις υποχρεώσεις όλων των μερών.
TAGS: EACA