Η επιβίωσή του κολλάει στα 4 εκατ. ευρώ, «παλιές αμαρτίες», ενώ για τη λειτουργία του υπολογίζεται ότι χρειάζονται 1,7 εκατ. ευρώ. Η νέα ιδιοκτησία, η Άλτερ Έγκο, που τον απέκτησε στον πλειστηριασμό, σκοπεύει να τον οδηγήσει σε εκκαθάριση και στον ορισμό προσωρινής διοίκησης, με δικαστική απόφαση.
Στην περίπτωση που υπάρξει ενδιαφέρον, ο σταθμός θα μεταβιβασθεί με μηδενικό τίμημα...