Θα αναγκαστούν να κάνουν μεταβιβάσεις ή θα καταδικαστούν σε λουκέτο. Δεν βγαίνει το 2%... δεν υπάρχει αυτό το περιθώριο. Αυτά διαμηνύει και ο πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών και αυτός κάτι θα ξέρει παραπάνω…
Θα αναγκαστούν να κάνουν μεταβιβάσεις ή θα καταδικαστούν σε λουκέτο. Δεν βγαίνει το 2%... δεν υπάρχει αυτό το περιθώριο. Αυτά διαμηνύει και ο πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών και αυτός κάτι θα ξέρει παραπάνω…