Από τη Giraffes in the Kitchen το opening του NYX Hotel Thessaloniki
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας:
''Με αφετηρία αυτή την πρόκληση, η GITK σχεδίασε και υλοποίησε το “NYX AND THE CITY”, μια city-driven εμπειρία που μετέτρεψε την Πλατεία Εμπορίου σε ένα ανοιχτό μουσικό playground, ανήμερα του Αγίου Δημητρίου. Το concept βασίστηκε στην ιδέα ότι μαζί με την πόλη που γιορτάζει, γιορτάζει και το ξενοδοχείο την άφιξή του σε αυτή, μια ταύτιση που συνέδεσε το brand με τον παλμό της Θεσσαλονίκης.
Mε face-to-face DJ sets, LED installations, urban branding, κεράσματα και giveaways, το NYX vibe «βγήκε» από το ξενοδοχείο και ξεσήκωσε εκατοντάδες κόσμου, σε ένα πάρτυ που διήρκησε περισσότερες από 4 ώρες. Κάτοικοι, επισκέπτες και τουρίστες από διάφορες χώρες χόρεψαν, φωτογραφήθηκαν και μοιράστηκαν την εμπειρία στα social media, μετατρέποντας το γεγονός σε talk of the town.
Η επικοινωνιακή στρατηγική βασίστηκε σε οργανικό περιεχόμενο και συνεργασίες με micro-influencers, δημιουργώντας ισχυρό buzz και εκτενή κάλυψη από τα κορυφαία lifestyle και news μέσα της πόλης''.
