To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Brand Next: Ensuring Responsible and Compliant Advertising in a Complex World

Brand Next:  Ensuring Responsible and Compliant Advertising in a Complex World

Ο θεσμός της αυτοδέσμευσης ξεκίνησε σαν άμυνα απέναντι στον φόβο επιβολής σκληρών νόμων και έγινε ο safeguard της κοινωνίας και των brands. Γιατί αυτοδέσμευση; Ποιά τα οφέλη για τα brands; Υπάρχουν industries που «τρέχουν» περισσότερο;

Πως η αυτοδέσμευση μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, στην προώθηση θεμάτων όπως diversity, inclusion και στερεότυπα μέσα από την επικοινωνία;

Στον 12ο “Virtual Dialogue” που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Απριλίου στην ενότητα “BRAND NEXT”, αναδεικνύουμε τη σημασία της Αυτοδέσμευσης και αναζητούμε τους κανόνες που θα πρέπει να θεσμοθετηθούν στο σημερινό περιβάλλον όπου η διάκριση ανάμεσα στο τι είναι περιεχόμενο και τι marketing communication γίνεται όλο και πιο δύσκολη, ώστε να καταφέρει να παραμείνει ο αξιόπιστος safeguard της κοινωνίας και των brands.

Μαζί μας ο Χάρης Κονίνης, VP Marketing Europe, Deutsche Telekom AG και η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια, ΣΕΕ, σε μία συζήτηση με την Χριστίνα Χοχλακίδου, Πρόεδρο & Διευθύνουσα Σύμβουλο, FCB ΓΝΩΜΗ.

Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 μέσω live streaming στο www.instofcom.gr.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.