To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Χάρης & Γιώργος Ντάβλας: Εστιάζουμε στο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε πελάτη μας

Χάρης & Γιώργος Ντάβλας: Εστιάζουμε στο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε πελάτη μας

Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, o Χάρης και ο Γιώργος Ντάβλας της Davlas & Partners, μας μιλούν για τα νέα δεδομένα που έχουν ενδιαφέρον στην αγορά του PR.

Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης; Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί;

Αυτό που έδειξε σε όλους η πανδημία -η οποία ακόμα δεν έχει ξεπεραστεί- είναι ότι γύρω μας το πλαίσιο είναι εύκολα ευμετάβλητο. Κληθήκαμε όλοι να αντιμετωπίσουμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση, για την οποία δεν ήμασταν προετοιμασμένοι, με τον πολύ σοβαρό παράγοντα, αυτόν της υγείας. Το πρώτο που βιώσαμε όλοι οι επαγγελματίες του χώρου, ήταν ένα μούδιασμα και την αγορά να νεκρώνει. Η σκέψη όλων μας ήταν πώς να σταθούμε κοντά στους πελάτες μας και να τους υποστηρίξουμε σε ένα τόσο αβέβαιο περιβάλλον με τόσο καινούργια δεδομένα. Κατανοήσαμε πολύ γρήγορα ότι ο δρόμος ήταν πια η digital επικοινωνία. Οι εκδηλώσεις άρχισαν να πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου -δυστυχώς χάσαμε την ανθρώπινη επαφή- και αξιοποιήσαμε περισσότερο τα SoMe και το digital storytelling. Κάτι που πριν από λίγο καιρό έδειχνε δευτερεύον ως τρόπος επικοινωνίας, έγινε σε μικρό χρονικό διάστημα  πρωτεύον. Το νέο δεδομένο είναι ότι αυτός ο τρόπος επικοινωνίας ήρθε για να μείνει.



Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία;

Ως εταιρεία δημοσίων σχέσεων δεν αρκούμαστε μόνο στην απλή παροχή υπηρεσιών που θα βελτιώσουν τη φήμη και την εικόνα του πελάτη μας. Ο κύριος σκοπός μας είναι να αφουγκραστούμε σε βάθος τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας και να χτίσουμε μαζί το κατάλληλο πλάνο και τη στρατηγική επικοινωνίας που θα προβάλλει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Ο ρόλος μας είναι να συμβάλουμε στο να προσδιορίσουμε το όραμα του εκάστοτε πελάτη, βοηθώντας τον να το αναδείξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χρησιμοποιώντας όλα τα κατάλληλα εργαλεία επικοινωνίας.


Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού εξειδικεύεται και ποια στοιχεία την κάνουν να ξεχωρίζει;

Είμαστε μια ομάδα που εστιάζει στο περιεχόμενο, πιο σωστά, στο εξατομικευμένο περιεχόμενο για τον κάθε πελάτη μας. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε μοναδικές ιστορίες και εμπειρίες, έτσι ώστε να αναδείξουμε με ξεχωριστό τρόπο την κληρονομιά, τις αξίες και το όραμα που διέπει το κάθε brand που εκπροσωπούμε.  Ένα μεγάλο μας πλεονέκτημα είναι ότι ακούμε τους πελάτες μας, αυτό μας έχει κρατήσει «ζωντανούς» και ενεργούς στο χώρο από το 2005 μέχρι και σήμερα. Έτσι, η ομάδα μας, που απαρτίζεται από εξειδικευμένα στελέχη του χώρου της επικοινωνίας, ασχολείται με το να κατανοήσει τις ανάγκες και στη συνέχεια να σχεδιάσει μια 360 επικοινωνία. Μέσα στην πανδημία, άλλωστε, που δεν πραγματοποιούνταν events, καταφέραμε να προχωρήσουμε και να σταθούμε όρθιοι, αναλαμβάνοντας καινούργιες προκλήσεις και σημαντικά portfolios όπως είναι τα lifestyle brands του Αστέρα Βουλιαγμένης (Astir Beach, Matsuhisa Athens, Beefbar Athens), η Audemars Piguet,
ο  Όμιλος Υγεια, η HEREMCO, το The Mall Athens και το Mediterranean Cosmos, καθώς και οι εταιρείες Zela Aviation και Zela Jet.


Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Το κάθε project μας είναι μοναδικό και ο κάθε πελάτης μας ιδιαίτερος, και έτσι τα αντιμετωπίζουμε.  Όλα αυτά τα χρόνια είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε με διαφορετικούς πελάτες από πολλούς χώρους, και η αλήθεια είναι ότι όλοι έχουν κάτι ξεχωριστό! Θα ήταν άδικο να σας μιλήσω μόνο για έναν από αυτούς, τη στιγμή που μέσα από όλες τις συνεργασίες μας εξελισσόμαστε τόσο εμείς όσο και οι πελάτες, κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκδοση #PR Agencies εδώ.