To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EACA: Ελληνική διάκριση στο International Summer School 2018

EACA: Ελληνική διάκριση στο International Summer School 2018
Η EACA, μέσω του εκπαιδευτικού της φορέα edcom (European Institute for Commercial Communications Education), στο οποίο είναι Μέλος το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, προσκάλεσε φοιτητές Μέλη της από όλη την Ευρώπη να βρεθούν από 2 Ιουλίου έως και 6 Ιουλίου στη Βιέννη για το International Summer School 2018.

Φοιτητές και νέοι επαγγελματίες από τον χώρο της διαφήμισης βρέθηκαν εκεί για να παρακολουθήσουν τα workshops αλλά και να διαγωνιστούν πάνω στο ίδιο brief. Την Ελλάδα εκπροσώπησαν, μέσω του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, η Στέλα Γεωργίου και ο Νίκος Δημητρακόπουλος από το Deree College, Μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

To brief του ευρωπαϊκού διαγωνισμού δόθηκε από την Alfa Romeo και αφορούσε στην πορεία της εταιρίας αλλάζοντας τελείως το αγοραστικό τους κοινό. Στόχος ήταν ένα νεότερο ηλικιακά κοινό και η κάλυψη των αντίστοιχων αναγκών τους.

Οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν διάφορα workshops, τα οποία αργότερα θα τους φαινόντουσαν χρήσιμα για την υλοποίηση της ιδέας τους.

Όπως ανέφερε η Στέλα: «Το EACA International Summer School 2018 αποτέλεσε φοβερή εμπειρία για τους συμμετέχοντες καθώς μας έδωσε την ευκαιρία να δουλέψουμε με ανθρώπους διαφορετικής κουλτούρας σε ένα καινούριο περιβάλλον και με την πιθανότητα να διακριθούμε σε έναν τόσο σημαντικό διαγωνισμό».  

Νικήτρια ομάδα ήταν αυτή στην οποία συμμετείχε η Στέλα Γεωργίου μαζί με άλλες τρεις συμμετέχουσες, από την Γερμανία, Ολλανδία και Τσεχία. Όλη η καμπάνια τους βασίστηκε στο ‘get the vroom’, στο συναίσθημα δηλαδή που προκαλεί ο ήχος της μηχανής του sport αυτοκινήτου.
TAGS: EACA