To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Enterprise Greece: Ανάθεση στην mscomm

Enterprise Greece: Ανάθεση στην mscomm

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) ανέδεξε την mscomm ανάδοχο για έργο που αφορά την «Mελέτη/σχεδιασμό/ εσωτερική διαμόρφωση του Εθνικού Περιπτέρου, τη διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας και το σχεδιασμό και υποστήριξη στην υλοποίηση προγράμματος δημοσιότητας και προβολής της εθνικής συμμετοχής, καθώς και την κατάρτιση και υποστήριξη πλάνου προωθητικών ενεργειών και εκδηλώσεων σύμφωνα με τους καθορισμένους άξονες της εθνικής στρατηγικής στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έκθεσης EXPO 2020» Το τίμημα είναι 196.135,76 (με ΦΠΑ)

Αντικείμενο της σύμβασης, είναι η παροχή των υπηρεσιών που σχετίζονται με την ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση EXPO 2020 που θα πραγματοποιηθεί στο Ντουμπάι από την 1η Οκτωβρίου 2021 έως 31 Μαρτίου 2022 σύμφωνα με τους εθνικούς στόχους. Η σύμβαση θα έχει διάρκεια 22 μήνες (θα λήγει στις 31.12.2022).

Σύμφωνα με την προκήρυξη η mscomm σαν ανάδοχος αναλαμβάνει τα εξής :

1. Εξειδίκευση του concept και εφαρμογή του σε όλο το υλικό επικοινωνίας.

Παροχή υπηρεσιών συμβούλων μελετητών για τον σχεδιασμό του ελληνικού περιπτέρου που περιλαμβάνουν όλα τα στάδια, από το design concept (προμελέτη), μέχρι τον τελικό σχεδιασμό και τη μελέτη εφαρμογής (κατασκευαστικά σχέδια και τεχνικές προδιαγραφές) σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Παραρτήματος VΙΙΙ.

- Να παραδώσει τρισδιάστατες προοπτικές υψηλής ανάλυσης που θα απεικονίζουν τον τελικό σχεδιασμό (3D visualizations) τόσο όσον αφορά τις εξωτερικές όψεις, όσο και τους εσωτερικούς χώρους με τα αρχιτεκτονικά στοιχεία.

- Στα σχέδια εφαρμογής περιλαμβάνεται η ηλεκτρομηχανολογική, η στατική, καθώς και η μελέτη ενεργειακής απόδοσης.

- θα κληθεί να συμμετάσχει σε συντονιστικές διαδικτυακές διασκέψεις που αφορούν στην άρτια εκτέλεση του έργου.

2. κατάρτιση πλάνου στοχευμένων εκδηλώσεων και προωθητικών ενεργειών (οικονομικού/ επιχειρηματικού, πολιτιστικού/κοινωνικού χαρακτήρα κ.λπ.) και η υποστήριξη της υλοποίησής τους. Πρόβλεψη θα πρέπει να γίνει κατ’ ελάχιστον για τις εξής δράσεις:

• Εντός εθνικού περιπτέρου με στόχο να αποτελέσει έναν ζωντανό “οργανισμό” που θα ενθαρρύνει την κινητικότητα ανθρώπων, ιδεών, εικόνων, προϊόντων, συζητήσεων, όπως: αξιοποίηση της Ημέρας της Ελλάδας (25/03/2022) με κεντρική εκδήλωση (στην οποία ενσωματώνεται και το momentum των 200 ετών)

• εγκαίνια περιπτέρου

• pop up events (πχ. γαστρονομίας, ευζωίας) σε συνεργασία με ελληνικές επιχειρήσεις

• παρουσιάσεις προϊόντων, υπηρεσιών, καινοτομιών κ.λπ. σε στοχευμένα κοινά

• “φιλοξενία” συζητήσεων σε συνεργασία με Ιδρύματα και σύμφωνα με τις θεματικές που αποτελούν προτεραιότητα τόσο σε εθνικό, όσο και σε επίπεδο διοργάνωσης όπως opportunities, sustainability, mobility

• σύνδεση με τις θεματικές εβδομάδες με visuals, videos και φυσική παρουσία διακεκριμένων Ελλήνων ομιλητών και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους υπό συζήτηση κλάδους

• αξιοποίηση Παγκόσμιων Ημερών για mini events (πχ. World Food Day)

- Στο πλαίσιο της διοργάνωσης:

• Σύμφωνα με τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, συνέδρια, συζητήσεις, forums, panels, παρουσιάσεις όπως ενδεικτικά: θεματικές εβδομάδες, Global Forums, Παγκόσμιες Ημέρες, World Majlis, Expo School Program, Expo Live, Global Best Practice Programme, κ.α.

• Σε συνεργασία με άλλες χώρες ή φορείς.

• Αξιοποίηση εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών που προγραμματίζει η Έκθεση μέχρι την επίσημη έναρξη όπως πχ. virtual events (Lightning Talks, Podcasts, Moderated debates, Meet the Expert), Inspiring Stories με εθνικά success stories τα οποία μπορούν να σταλούν προς αξιολόγηση στη διοργάνωση και προβολή μέσα από το επίσημο site της διοργάνωσης, οργάνωση webinars που θα “φιλοξενηθούν” στην πλατφόρμα της EXPO με θεματολογία που συνδυάζει τις στρατηγικές προτεραιότητες με τη διεθνή agenda, αλλά και η προβολή του εθνικού περιπτέρου με virtual walk που θα προβάλλεται στο επίσημο site της διοργάνωσης κατά το παράδειγμα άλλων χωρών.

- Παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για την άρτια υλοποίηση των προτεινόμενων εκδηλώσεων.

- Παροχή υποστήριξης για την χαρτογράφηση και προσέγγιση δυνητικών χορηγών (επιχειρήσεις συλλογικοί φορείς επιχειρηματικότητας, τοπική αυτοδιοίκηση, πολιτιστικοί φορείς). Συγκεκριμένα, συμβολή στη διαμόρφωση γενικής αλλά και εξατομικευμένης πρότασης προς τους υποψήφιους χορηγούς και στη διαδικασία των διαπραγματεύσεων.

3. Διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας και η ανάπτυξη και παρακολούθηση της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου πλάνου δημοσιότητας και προβολής της ελληνικής συμμετοχής πριν, κατά και μετά την εξάμηνη διάρκεια της EXPO 2020. Πιο συγκεκριμένα:

- Ανάπτυξη της στρατηγικής της επικοινωνίας της ελληνικής συμμετοχής και των επιμέρους μηνυμάτων με στόχο:

• την προώθηση του ελληνικού αφηγήματος και των επιμέρους μηνυμάτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και σύμφωνα με την κεντρική στρατηγική

• την ενδυνάμωση του αποτυπώματος που θα αφήσει η ελληνική συμμετοχή στα κοινά ενδιαφέροντος

• την ενδυνάμωση σχέσεων με key stakeholders

• την καλλιέργεια αισιοδοξίας αναφορικά με την πορεία ανάπτυξης της χώρας

• τη θετική δημοσιότητα γενικά και ειδικά αναφορικά με τους τομείς προτεραιότητας

• την προσέλκυση του κοινού να επισκεφθεί την έκθεση και το Περίπτερο

4. Κατάρτιση ενός αναλυτικού πλάνου επικοινωνίας και ενεργειών δημοσιότητας και προβολής στα Μέσα με στόχο την προσέγγιση των κοινών ενδιαφέροντος σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την EXPO 2020. Ενδεικτικά:

• Πρόγραμμα επικοινωνίας

• Προετοιμασία των απαραίτητων “εργαλείων” για την προβολή της ελληνικής συμμετοχής

• Δημιουργία ιστοσελίδας (με δυνατότητες live streaming)

• Στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media)

• Media relations και υπηρεσίες γραφείου Τύπου και δημοσιότητας με συστηματική ροή ενημέρωσης (διεθνή και εγχώρια media)

• Πλάνο δημοσιότητας και digital εκστρατεία

• Πρόγραμμα public affairs και stakeholders mapping

• Χαρτογράφηση και προτάσεις ομιλητών στις θεματικές εκδηλώσεις

• Προετοιμασία ενημερωτικού υλικού και περιεχομένου για έντυπα, site, natives, feature stories, παρουσιάσεις

• Υποστήριξη διοργάνωσης ενημερωτικών εκδηλώσεων

• Social media activation

• Υποστήριξη δημοσιογραφικών αποστολών

• Απολογισμός (πχ. infographics, video, έντυπο, media exposure)