
Ermis Awards 2015: Νέα κατηγορία Ermis Porn!
Δυναμική κίνηση από την Οργανωτική Επιτροπή της φετινής διοργάνωσης που σπάει τα ταμπού με μια νέα κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική κίνηση από την Οργανωτική Επιτροπή της φετινής διοργάνωσης που σπάει τα ταμπού με μια νέα κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα έκδοση της Direction Business Network για τους κλάδους Διαφήμισης, Media Shops, Δημοσίων Σχέσεων, Εκδόσεων Εφημερίδων-Περιοδικών, Τηλεόρασης-Ραδιοφώνου και Online Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος επικοινωνίας λανσάρει το δίκτυο media εταιρειών, με την ονομασία Blue 449, που θα αποτελέσει μέρος του ZenithOptimedia Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα της κλαδικής μελέτης που εκπόνησε η Deloitte για λογαριασμό της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Choose δημιουργεί για το λανσάρισμα της νέας σειράς επαγγελματικών προϊόντων «Catering Line» της Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη του σχεδιασμού και της ανάπτυξης της στρατηγικής επικοινωνίας της εταιρείας δερματολογικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Ηλίας Δριτσόπουλος παρουσιάζει το σύστημα ανάρτησης γραφικών Traxx, τις δυνατότητες, τις εφαρμογές του και τα οφέλη του για τους διαφημιζόμενους και τα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ One Team ανέλαβε την προώθηση και την επικοινωνία της Ελληνικής αποστολής του ΣΕΚΕΕ στο Mobile World Congress 2015, που θα γίνει στη Βαρκελώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Joerg Nuernberg τοποθετήθηκε στη θέση του global CEO, ενώ προσλήφθηκαν senior digital, mobile και programmatic experts σε όλες τις περιφέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γαλλικός όμιλος Publicis παρέτεινε για άλλη μια φορά ο deadline στους μετόχους της Sapient προκειμένου να κάνουν αποδεκτή την πρόταση εξαγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα θέματα που απασχολούν διαφημιστές και διαφημιζόμενους στην νέα εποχή της διακυβέρνησης της χώρας από ΣΥΡΙΖΑ & ΑΝΕΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γενική απαξίωση δεν συμβάλλει στον δημοκρατικό διάλογο σύμφωνα με τον Σύνδεσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory