To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νάνσυ Υφαντίδου, PR BIZZ: Εξελισσόμαστε διαρκώς

Νάνσυ Υφαντίδου, PR BIZZ: Εξελισσόμαστε διαρκώς

Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, η Νάνσυ Υφαντίδου της PR Bizz, μας μιλά για τα νέα δεδομένα που έχουν ενδιαφέρον στην αγορά του PR.

Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης; Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί;

Η εμφάνιση της πανδημίας Covid-19 στις αρχές του 2020 και η εξάπλωσή της σε όλον τον κόσμο προκάλεσε μια άνευ προηγουμένου κρίση σε πολλαπλά επίπεδα, με σημαντικές και παράπλευρες απώλειες. Από αυτή την πρωτοφανή υγειονομική κρίση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων, ο οποίος για μια ακόμη φορά βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες προκλήσεις. 

Μετά το αρχικό σοκ στο ντόμινο των ακυρώσεων όλων των δράσεων-εκδηλώσεων, έπρεπε να λειτουργήσουμε με μεγαλύτερη σοφία και ωριμότητα, χωρίς να κάνουμε καμία έκπτωση στην ποιότητα και στη συνέπεια των υπηρεσιών μας. Μαθημένοι όμως να προσαρμοζόμαστε, αντιμετωπίσαμε όλες τις πρωτόγνωρες εργασιακές καταστάσεις σε καθεστώς τηλεργασίας, με φαντασία, χιούμορ και κυρίως με ταχύτητα αντίδρασης.

Η ανάγκη για call to action έγινε πιο σημαντική από ποτέ, ανάγκη που έπρεπε να καλύψουμε ώστε να φέρει άμεσες πωλήσεις στους πελάτες μας. Οι τεχνικές performance σε συνεργασία με influencers έπρεπε να γίνουν πιο δημιουργικές, να σκεφτούμε out of the box και να αλλάξουμε τακτικές επικοινωνίες με το κοινό.

Σχεδιάσαμε υβριδικά συνέδρια και εικονικά περίπτερα για Virtual Events, διατηρώντας την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές στο «new era» εμπόριο.

Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία; 

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή οι επιχειρήσεις να επενδύσουν σε PR εταιρείες και να προσφέρουν στους αγοραστές-καταναλωτές νέες οπτικές. H προσωποποίηση της επικοινωνίας, η μελέτη και ανάλυση big data, η στρατηγική content marketing, η σωστή επιλογή και στρατηγική των influencer καθιστούν τις εταιρείες PR αναντικατάστατο εργαλείο. Η ομάδα της PR BΙΖΖ ,παρέχοντας στους πελάτες insights και τεχνογνωσία, θέτει ως βασικό στόχο την αύξηση των πωλήσεών τους.


Με κατάλληλες στρατηγικές και ενέργειες επικοινωνίας ξεπερνάμε πάντα το στόχο που θέσαμε. Αυτός βεβαίως είναι και ο λόγος που οι πελάτες μάς εμπιστεύονται στην πορεία των ετών.

Η πανδημία έχει θέσει υπό δοκιμασία την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων, καθιστώντας επιτακτική πλέον τη δράση σε θέματα βιωσιμότητας. Η ενσωμάτωση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης στην επιχειρηματική στρατηγική μάς οδηγεί σήμερα στην καινοτομία και στη δυναμική ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ενισχύοντας τη φήμη και την εικόνα της.

Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού εξειδικεύεται και ποια στοιχεία την κάνουν να ξεχωρίζει;

Στην PR BIZZ εξελισσόμαστε διαρκώς, διαθέτοντας το know how 360°, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας, από παραδοσιακές δημόσιες σχέσεις και στρατηγική επικοινωνίας, marketing, Γραφείο Τύπου, διοργάνωση εκδηλώσεων και χορηγίες, μέχρι media planning & strategy και digital marketing.

Μεγάλο μερίδιο των εργασιών μας, στη μετά Covid εποχή, καταλαμβάνει η υπηρεσία booking ambassador και influencer για e-commerce.


Διαθέτοντας πολύ μεγάλη πείρα και σε αυτόν τον τομέα, μπορούμε να προτείνουμε σε ένα νέο e shop τον τρόπο για αύξηση των παραγγελιών του, σε συνδυασμό με τη σωστή επιλογή προσώπων influencer.

Σε μια αγορά με πληθώρα επιλογών, η επιβράβευση από τους πελάτες μας και η word of mouth φήμη μας, αποτελεί τεράστια ηθική ικανοποίηση.

Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια project που ξεχωρίζετε;

Για όλες τις συνεργασίες είμαι περήφανη, γιατί τις κάνουμε με μεράκι και αγάπη.

Ξεχωρίζω όμως κάποιες δουλειές όπως «Οι ήρωες του Covid», που γεννήθηκε ως ιδέα στο γραφείο μας στα Λαδάδικα την εποχή που νοσούσαν κοντινά μας πρόσωπα και θέλαμε να συμμετάσχουμε ενισχύοντας την πρωτοβουλία των επιχειρήσεων να βοηθήσουν τα νοσοκομεία αναφοράς Covid.

Έτσι η εκδήλωση εκπλήρωσε το στόχο της και λάβαμε αρκετούς επαίνους μετά το πέρας της εκδήλωσης.



Δεν μπορώ να παραλείψω να αναφέρω τον πελάτη μας Μyikona, που από την αρχή ξεκινήσαμε τη στρατηγική βασισμένη στους influencers και συνεχίζουμε με μεγάλη δυναμική και φέτος.

Ετοιμάζουμε βέβαια και πολλά νέα projects υψηλών προδιαγραφών, που θα είναι on air το επόμενο διάστημα.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκδοση #PR Agencies εδώ.