Mitsubishi Motors: Αναθέτει σε Curious Ahead και Unlimited
Στρατηγικοί συνεργάτες για το σύνολο της επικοινωνίας της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγικοί συνεργάτες για το σύνολο της επικοινωνίας της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδιο δράσεων επικοινωνίας για το έργο της συλλογής δηλώσεων ιδιοκτησίας του υπολοίπου της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από διερεύνηση της αγοράς και διαγωνιστική διαδικασία που πραγματοποίησε η ΕΕΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίασε και υλοποίησε πλάνο επικοινωνίας για τη Σχολή Μεταπτυχιακών Σπουδών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε την εκδήλωση της παρουσίασης της νέας σειράς περιποίησης προσώπου βιολογικών προϊόντων Garnier Bio
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις μακροβιότερες εξειδικευμένες εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας στη χώρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία εγκαινιάστηκε με το πρώτο event, το BMW X PASSION, αφιερωμένο στα νέα μοντέλα της σειράς X
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπικεφαλής είναι οι Βαγγέλης και Στάθης Γεωργιάδης και ο Γεράσιμος Νεόφυτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ελληνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων - Ποτών PLM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των βραβείων Campaign Agency of the Year στο Λονδίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία αφορά στην προσαρμογή της προϊοντικής επικοινωνίας στα ελληνικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Davlas & PaRtners αναλαμβάνει το σύνολο της επικοινωνίας του οίκου μόδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory