Pharmacy2020: Νέο rebranding σε φαρμακείο στον Άγιο Δημήτριο
Το Pharmacy2020 ολοκλήρωσε το rebranding του Φαρμακείου Κωνσταντίνος Κακονίκος στον Άγιο Δημήτριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Pharmacy2020 ολοκλήρωσε το rebranding του Φαρμακείου Κωνσταντίνος Κακονίκος στον Άγιο Δημήτριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication Effect αναλαμβάνει σύμβουλος επικοινωνίας για την Ελλάδα για τον οργανισμό Welcome Chinese στα πλαίσια του εορτασμού Έτος Τουρισμού ΕΕ-Κίνας 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό 1η Ιανουαρίου 2018, η Ketchum, μέλος του Ομίλου Επικοινωνίας της BBDO, ανέλαβε το πρόγραμμα δημοσιότητας και το Γραφείο Τύπου της Ideal Standard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδια ανάπτυξης για την εταιρία που έχει δημιουργήσει το Nou-Pou.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αία* relate, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την «ΠΙΝΔΟΣ», τον ελληνικό συνεταιρισμό που κατέχει ηγετική θέση στον πτηνοτροφικό κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα πρωτοβουλία επικοινωνίας με εξειδίκευση στον τομέα της ενέργειας ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy Action, ανέλαβε να φέρει εις πέρας το «επόμενο βήμα» για το Αέριο Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Ακαδημία Μοντέλων σε συνεργασία με το Σωματείο Ελλήνων Μοντέλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mindhaus, θυγατρική της V+O Greece, η οποία ειδικεύεται στο τουριστικό Marketing, έχει αναλάβει τη στρατηγική marketing και επικοινωνίας του Euphoria Retreat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο brand name, πανελλαδική επέκταση με ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος , καινούρια καμπάνια και νέες συνεργασίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αία* relate ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΟΝΕ ΤΕΑΜ το πρόγραμμα ‘Διπλωματία Πόλεων’ για λογαριασμό του Δήμου Ιωαννιτών σε Κύπρο και Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory