Πρόγραμμα της One Team για τον Δήμο Ιωαννιτών σε Κύπρο - Γερμανία
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΟΝΕ ΤΕΑΜ το πρόγραμμα ‘Διπλωματία Πόλεων’ για λογαριασμό του Δήμου Ιωαννιτών σε Κύπρο και Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΟΝΕ ΤΕΑΜ το πρόγραμμα ‘Διπλωματία Πόλεων’ για λογαριασμό του Δήμου Ιωαννιτών σε Κύπρο και Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEvent αφιερωμένο στην παρουσίαση της νέας συλλογής κοσμημάτων της Swarovski Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, με τίτλο “Rainbow Paradise”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο πρόσωπο στη Διεύθυνση Επικοινωνίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas επέλεξε κατόπιν spec για στρατηγικό συνεργάτη επικοινωνίας την Asset Ogilvy Public Relations, με την οποία και ανανεώνει τη συνεργασία της για τα επόμενα δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία προχωρούν ο Σάκης Ρουβάς και η AssetOgilvy Entertainment.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον εορτασμό των 25 χρόνων παρουσίας της Microsoft στην ελληνική αγορά, η Asset Ogilvy Public Relations σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή εορταστική βραδιά, γεμάτη τεχνολογική καινοτομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fleishman Hillard ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη L’Oréal Hellas, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο των καλλυντικών, αναφορικά με το πρόγραμμα εταιρικής επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes. Positive Communication ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας του Sky Lounge Dining Bar του Melia Athens Hotel
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για την έκθεση – θεσμό στον χώρο του αθλητισμού “ERGO Marathon Expo 2017”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications ανέλαβε τη διοργάνωση εκδήλωσης για τα 100χρονα του Ομίλου Π.Μ. Τσεριώτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεθνής Διάκριση από το περιοδικό Global 100
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην 45η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Mitsubishi Motors Corporation θα παρουσιάσει τις νέες φιλοδοξίες της που εκφράζονται μέσα από δύο σημαντικά ορόσημα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory