To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Beautiful People: Χτίζουμε συνεργασίες εμπιστοσύνης και μέγιστης αποδοτικότητας

Beautiful People: Χτίζουμε συνεργασίες εμπιστοσύνης και μέγιστης αποδοτικότητας
Πρωτοπόρος ήδη από το 2008 στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, η “Beautiful People” απαρτίζεται από στελέχη που διαθέτουν ευελιξία, βαθιά γνώση της αγοράς, δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και ανταποκρίνονται πλήρως στα κελεύσματα της νέας εποχής.

Ποιος θα λέγατε πως είναι ο ρόλος μιας εταιρείας PR στη σημερινή ελληνική αγορά; Πώς έχουν επηρεάσει την αγορά αλλά και την πρακτική των Δημοσίων Σχέσεων η ύφεση και τα περικομμένα budgets, αλλά με μεγαλύτερα παραδοτέα, που έχει επιφέρει;

Η πρώτη επίσημη εφαρμογή δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα καταγράφεται το 1951 όταν ο ΕΟΤ οργάνωσε γραφείο δημοσίων σχέσεων για την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού και του φυσικού περιβάλλοντος. Μέχρι τότε αγνοούνταν η πραγματική αξία των δημοσίων σχέσεων. Σήμερα, 67 χρόνια μετά, δεν γνωρίζω να υπάρχει επιχείρηση που, έστω και μία φορά στη ζωή της, δεν έχει συμβουλευτεί ή ακόμα και στηριχθεί στη δύναμη του PR προς όφελος των συμφερόντων της. Ο ρόλος μας είναι σπουδαίος και απαραίτητος. Δημιουργούμε τάσεις, φέρνουμε τις εταιρείες σε συστηματική επαφή με το σήμερα και εξασφαλίζουμε λύσεις που καλύπτουν όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Είμαστε σύμβουλοι, «βλέπουμε», «ακούμε» και μελετούμε τις ανάγκες της εποχής και της αγοράς. Σε απόλυτη συνεργασία με τον πελάτη, δημιουργούμε την κατάλληλη για εκείνον στρατηγική επικοινωνίας. Η ύφεση της ελληνικής οικονομίας έχει επηρεάσει και συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά όλες τις εταιρείες PR του χώρου μας και αυτό μπορεί επικίνδυνα να οδηγήσει σε αθέτηση της υποσχόμενης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οφείλουμε, κατά συνέπεια, να εστιάσουμε στην αρτιότητα όλων των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Είναι πολύ σημαντικό, ό,τι υποσχόμαστε να μπορούμε και να το κάνουμε. Ο επαγγελματισμός, η τεχνογνωσία, η εξειδίκευση, το ταλέντο και η ακεραιότητα των στελεχών που μας απαρτίζουν, σε συνδυασμό με το δυναμισμό της εταιρείας, θα πρέπει να είναι βασική μας προτεραιότητα. Οι τοπικές δυσκολίες μάς επηρεάζουν, ναι, αλλά δεν μας πτοούν. Μας αφυπνίζουν για να γινόμαστε καθημερινά δημιουργικότεροι.


Η άνοδος της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media τι σημαίνει για τις Δημόσιες Σχέσεις και τη διαχείριση φήμης; Ποια νέα δεδομένα έχουν έρθει στο προσκήνιο και πώς έχουν επηρεάσει τα agencies;

Αυτή είναι αναμφισβήτητα μια pure digital εποχή, που δύσκολα μπορεί κανείς να κερδίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού αν δεν «υπάρχει» στα social media. Πρέπει να επικοινωνείς τη δουλειά σου στον κόσμο και -ευτυχώς ή δυστυχώς- αυτός είναι ο σύγχρονος τρόπος να το κάνουμε. Η άνοδος της ψηφιακής τεχνολογίας μάς έχει κάνει πιο ευέλικτους, ταχύτερους στον τρόπο που δουλεύουμε και μας δίνει καθημερινά, ρεαλιστικά -on time αποτελέσματα της απήχησης που έχουμε στα ακροατήριά μας. Μου είναι ξεκάθαρο πως όλοι οι παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη, έχουν ωριμάσει και θα υπάρχουν και μελλοντικά. Έχουμε δημιουργήσει τον κατάλληλο κερδοφόρο χώρο, ώστε να μπορούν να συνυπάρχουν και οι social αλλά και οι παραδοσιακές δεξιότητες.


Τα fake news αλλά και η γενικότερη έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών απέναντι σε επιχειρήσεις, media και θεσμούς έχουν επίπτωση στον τρόπο που λειτουργούν ή πρέπει να λειτουργούν σήμερα τα PR Agencies;

Η πραγματική πρόκληση για όλους εμάς στο χώρο είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Καθημερινά έχουμε να αντιμετωπίσουμε καχύποπτους πελάτες, alternative facts και fake news που διαδίδονται αστραπιαία. Ειδικά τα fake news δεν είναι κάτι καινούργιο. Απλά η ύπαρξη των social media βοηθά στην ευκολότερη και ταχύτερη διανομή τους. Είναι βασικό μας καθήκον σαν επαγγελματίες του χώρου του PR, να έχουμε φροντίσει για τη διασφάλιση της φήμης, της εικόνας και της αξίας της εταιρείας μας. Η απάντηση στην επιτακτική ανάγκη για εμπιστοσύνη είναι η αποτελεσματική επικοινωνία και η διαφάνεια.


Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα;

Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά. Γνωρίζουμε καλά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε όλες οι ελληνικές εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων σήμερα. Όμως μας βρίσκετε αυθεντικά αισιόδοξους. Το μέλλον, όπως λέει κι ο κορυφαίος του χώρου, Francis Ingham, ανήκει στο PR! Κάθε περιφέρεια του κόσμου του PR ανά τον κόσμο, αναπτύσσεται. Εμείς στην “Beautiful People” θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε κάθε κρίση ως πολύτιμη ευκαιρία για ανάπτυξη. Προβλέπουμε και θέλουμε για μας μόνο επιτυχίες.