To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημήτρης Ιωαννίδης: 30 χρόνια προλαβαίνουμε τις εξελίξεις

Δημήτρης Ιωαννίδης: 30 χρόνια προλαβαίνουμε τις εξελίξεις

Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Hellas, μας μιλά για τις δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα αλλά και για το μέλλον του κλάδου 

Ποια είναι η εικόνα της ελληνικής αγοράς PR σήμερα και τι προβλέπετε για τον κλάδο όσον αφορά το άμεσο μέλλον;

Σίγουρα τα δεδομένα έχουν αλλάξει και βλέπουμε με πολύ πιο θετική ματιά την πορεία και την εξέλιξη του κλάδου σήμερα, αφού έχει ξεκινήσει να βρίσκει και πάλι τους ρυθμούς του, με τις επιχειρήσεις να αναγνωρίζουν πως η εξωστρέφεια, η σωστή και στοιχειοθετημένη  στρατηγική επικοινωνίας στο offline και online πεδίο, αποτελεί μονόδρομο για την ανάκαμψή τους. Το 2019 είναι για τον  Όμιλο Action Global Communication μια χρονιά-ορόσημο, αφού συμπληρώνουμε 30 χρόνια αδιάλειπτης και επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά, κάτι που ελάχιστες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας μπορούν να διεκδικήσουν ως επίτευγμα, γεγονός που μας κάνει να αισθανόμαστε μόνο υπερηφάνεια, αφού καταφέραμε να επιβιώσουμε σε πολύ δύσκολες περιόδους για την Ελλάδα και να αναστρέψουμε τις όποιες προκλήσεις με απόλυτη επιτυχία. Η αγορά πάντα δείχνει τις προθέσεις της και στα 30 χρόνια πορείας είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε και να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις, προσφέροντας ολοκληρωμένες και up-to-date υπηρεσίες επικοινωνίας. Παράδειγμα, η στροφή προς τις digital καμπάνιες, που παρατηρείται πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα, γεγονός και που είχε ως αποτέλεσμα την αναγνώριση αυτής της ανάγκης για εξειδίκευση, δημιουργώντας κεντρικά το τμήμα Action Digital, με επαγγελματίες που είναι σε θέση να διαμορφώσουν και να εφαρμόσουν μετρήσιμες στρατηγικές, μεγιστοποιώντας τις πιθανότητες που σήμερα προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον. Το μερίδιο των digital εκστρατειών συνεχίζει με αμείωτη ένταση να διευρύνεται, αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τις ευκαιρίες, αλλά και την αναγκαιότητα για επαναπροσδιορισμό του communications matrix των επιχειρήσεων.



















Ποιες δεξιότητες θεωρείτε πως θα πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν αλλάξει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες το digital και τα social media;

Ζούμε σε μια εποχή που όλα αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς και μια εταιρεία θα πρέπει να είναι μόνιμα σε επαγρύπνηση. Για να μπορεί λοιπόν να αντεπεξέλθει ένα PR agency, θα πρέπει να είναι ευέλικτο και να αφουγκράζεται τις νέες τάσεις. Επίσης, να διαθέτει στελέχη και ομάδες που συνεχώς να αναπτύσσουν και να εξελίσσουν τις γνώσεις και εμπειρίες τους, λαμβάνοντας υπόψη τις πρακτικές που θα δώσουν το added-value στους πελάτες που εξυπηρετούν. Αυτό εμπερικλείει μια διαρκή εκπαίδευση και πληροφόρηση για νέες παγκόσμιες πρακτικές που στο άμεσο ή βραχυπρόθεσμο μέλλον θα κληθεί ο κάθε επαγγελματίας του κλάδου να αξιολογήσει στο προτεινόμενο πλάνο επικοινωνίας που θα υποβάλει στον κάθε πελάτη του για αξιολόγηση. Απαντώντας πιο συγκεκριμένα στο ερώτημά σας για το σύνολο των δεξιοτήτων που θα πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα, θα έλεγα με σιγουριά πως η δυναμική όντως εστιάζεται στο digital, ωστόσο, δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό, καθώς το εύρος των δυνατοτήτων μιας επικοινωνιακής καμπάνιας, για να προσεγγίσει συγκεκριμένα κοινά-στόχος είναι πολυεπίπεδο, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μεθοδικότητα, εξατομικευμένη προσέγγιση και συνέπεια στα μηνύματα που εστιάζει.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ποια είναι η δική σας θέση; Ποια είναι η φιλοσοφία σας όσον αφορά τις Δημόσιες Σχέσεις και πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε;   

Στόχος μας παραμένει η μεγιστοποίηση της επένδυσής μας στην έρευνα και την τεχνολογία, ώστε να μπορούμε να ενσωματώνουμε τις πιο σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας.  Έχοντας αυτό ως δεδομένο, συνεχίζουμε να επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα στη βάση της φιλοσοφίας της εταιρείας μας, που είναι η διασφάλιση της δημιουργίας ουσιαστικών και μακροπρόθεσμων σχέσεων μεταξύ των πελατών μας και των κοινών που τους ενδιαφέρουν. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της ολοκληρωμένης γκάμας υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρουμε, με έμφαση στη στρατηγική εταιρική επικοινωνία, τη διαχείριση κρίσεων, την ανάπτυξη σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τη διοργάνωση εκδηλώσεων, το στρατηγικό media buying, Digital Communications, influencer engagement, και τη διαχείριση περιεχομένου σε όλες τις online και offline πλατφόρμες.












Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τα project σας;

Σε όλα αυτά τα χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά, έχουμε συνεργαστεί με πολλές επιχειρήσεις που εμπιστεύτηκαν την εμπειρία και εξειδίκευσή μας για την εφαρμογή και κάλυψη των επικοινωνιακών τους αναγκών. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κάποιες, σε σχέση με άλλες, μπορώ να αναφέρω πως στις σημαντικές μας συνεργασίες είναι οι καμπάνιες επικοινωνίας που «τρέχουμε» εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς αποτελούν πολυσύνθετα προγράμματα, που συνδυάζουν πολλά και διαφορετικά στοιχεία, τα οποία καλούμαστε να διαχειριστούμε ταυτόχρονα με τρόπο ολοκληρωμένο. Απαιτούν έναν ιδιαίτερο χειρισμό επικοινωνιακά και, φυσικά, έχουν συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Μπορούμε να πούμε ότι αποτελούν την επιτομή των 360ο και integrated προγραμμάτων επικοινωνίας που κυριαρχούν στην εποχή μας. Επίσης, στο κομμάτι του retail είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις συνεργασίες που διατηρούμε σήμερα με τις εταιρείες Chiquita και Hell Energy, που εντάχθηκαν πέρυσι στο πελατολόγιό μας και που συνεχίζουν ακόμη πιο δυναμικά φέτος, αφού αναγνωρίστηκαν το αποτέλεσμα της δουλειάς μας και η επίτευξη των στόχων που τέθηκαν.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκδοση #PR Agencies εδώ.