To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MSL: Επίσημα στην Ελλάδα

MSL: Επίσημα στην Ελλάδα

Η MSL, το Public Relations agency του Publicis Groupe, έρχεται επίσημα στην Ελλάδα και εντάσσεται στα Comms Brands του Ομίλου, μαζί με τις Publicis, Leo Burnett και Digitas. Το δίπτυχο Influence και Impact που βρίσκεται στην υπογραφή της, είναι η υπόσχεση της MSL προς τους πελάτες της σε όλον τον κόσμο, για αυτό και στην Ελλάδα δηλώνει πως στόχος της είναι να φέρει Real Impact στην επικοινωνία πελατών, όπως η adidas, η Procter & Gamble, η Samsung, η Visa και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

«Η επιτυχία της MSL σε όλον τον κόσμο βασίζεται στον συνδυασμό της βαθιάς γνώσης που έχουν τα τοπικά γραφεία της για τις αγορές τους, με την παγκόσμια εμπειρία και την τεχνολογική υπεροχή που της προσφέρει το δίκτυο του Publicis Groupe. H data-driven προσέγγιση της MSL αλλάζει τα δεδομένα, τόσο στο PR όσο και στο Influencer Marketing, εντοπίζοντας τα σημεία επιρροής που δημιουργούν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο για τα brands και τις εταιρείες, αλλά και παρέχοντας υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων με απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα για το core business των πελατών της», είπε ο Brand Lead της MSL στην Ελλάδα, Αλέξης Μυλωνάς.

«Η επίσημη εκπροσώπηση του brand της MSL στην Ελλάδα έρχεται ως επιστέγασμα των τριών και πλέον χρόνων ραγδαίας ανάπτυξης του PR & Influence business unit του Ομίλου μας. Η έλευση της MSL αποτελεί για εμάς ένα σημαντικό βήμα προς τη μετάβαση σε μια νέα εποχή επικοινωνίας και στον τομέα των δημοσίων σχέσεων, που συνδυάζει τη δημιουργικότητα, τα data και την τεχνολογία», δήλωσε η Chief Brand Officer / Comms Brands του Publicis Groupe Greece, Αγγελίνα Δεσύλλα.

Ο Αντώνης Πασσάς, CEO Greece & Southeast Europe του Publicis Groupe, τόνισε ότι «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε και επίσημα στην Ελλάδα την MSL, ένα δίκτυο δημοσιών σχέσεων που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες, με πάνω από 100 γραφεία και 2.000 υπαλλήλους. Η MSL έρχεται να ολοκληρώσει το μοντέλο λειτουργίας του Ομίλου μας, “The Power of One”, το οποίο είναι χτισμένο γύρω από τις ανάγκες των πελατών μας, με στόχο να τους προσφέρει με εναρμονισμένο και απρόσκοπτο τρόπο όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας».