To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Out of the Box: Ένας ώριμος… έφηβος

Out of the Box: Ένας ώριμος… έφηβος

Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, συζητάμε με τους 
Μαρίνα Λεωνιδοπούλου και Δημήτρη Ρούλια, Managing Partners της Out of the Box που φέτος κλείνει τα δεκαπέντε.

Σε ποια φάση του κύκλου της ζωής της βρίσκεται η Out of the Box σήμερα; Ελληνική ή διεθνής;

Η εταιρεία κλείνει φέτος 15 χρόνια, ο μέσος όρος ηλικίας της ομάδας μας είναι τα 32, η αθροιστική πείρα των Managing Partners ξεπερνάει τα 60… Είμαστε στην ηλικία που, έχοντας περάσει διά πυρός και σιδήρου -όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοι, άλλωστε- διαμορφώσαμε ένα σχήμα το οποίο, με σκληρή δουλειά και με δύο στρατηγικές διεθνείς συνεργασίες κερδισμένες με το σπαθί μας, έχει ουσιαστικά διαμορφώσει ένα διεθνές προφίλ: ένα ισχυρό ελληνικό πελατολόγιο με μεγάλα brands, αλλά και πολλά projects για λογαριασμό εταιρειών στο εξωτερικό, από το Βέλγιο και τη Γερμανία μέχρι το Κατάρ.

Όντας το ελληνικό agency του δικτύου PROI Worldwide (το μεγαλύτερο δίκτυο ανεξάρτητων -independently owned- εταιρειών δημοσίων σχέσεων στον κόσμο), παρέχουμε υπηρεσίες σε πελάτες όπως η Wyndham Hotels & Resorts και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μέσα από τη συνεργασία μας με την MTI Network, τη Νο1 εταιρεία παγκοσμίως στο χώρο του Crisis Communication αποκλειστικά για το χώρο της Ναυτιλίας, εξυπηρετούμε έναν μεγάλο αριθμό ναυτιλιακών εταιρειών με έδρα στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα συμμετέχουμε στο Media Response για περιστατικά που συμβαίνουν στις ελληνικές θάλασσες αλλά και σε Media Training στελεχών σε όλη την Ευρώπη.

Παράλληλα, βέβαια, έχουμε την τιμή και τη χαρά να υπηρετούμε σπουδαία ελληνικά brands, όπως το  Ήπειρος και το Dirollo, και οργανισμούς, όπως το Κοινωφελές Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδη.

















Η Out of the Box είναι τελικά μια εταιρεία περισσότερο Corporate PR, λόγω και της εξειδίκευσής της στο Crisis Communication ή είστε πραγματικά αυτό που αποκαλούμε “generalists”;

Ακούμε με ενδιαφέρον θεωρίες περί του πώς ένα agency με καλό «προϊόν» Corporate PR δεν μπορεί, την ίδια στιγμή, να κάνει Δημόσιες Σχέσεις για κραγιόν και πατατάκια. Μεταξύ μας, αυτές οι θεωρίες
μάς φαίνονται αστείες - σαν να λέμε δηλαδή ότι κάποιος που συνήθως φοράει κοστούμι, δεν μπορεί υπό άλλες συνθήκες να φορέσει βερμούδα… Στην Out of the Box υποστηρίζουμε με επιτυχία περισσότερες από 60 ναυτιλιακές εταιρείες στο Crisis Communication, ενώ παράλληλα μιλάμε με beauty vloggers για καλλυντικά που απευθύνονται σε κορίτσια στην πρώτη εφηβεία.

Δεν είμαστε «μεγάλο» σχήμα, που θα μπορούσε να σημαίνει πολλοί εργαζόμενοι διαφορετικού ακαδημαϊκού και επαγγελματικού background, οργανωμένοι κάθετα σε τμήματα Corporate και Marketing και με πελάτες και λογαριασμούς τακτοποιημένους από εδώ ή από εκεί. Είμαστε ένα μικρό, ευέλικτο σχήμα, με ανθρώπους που έχουν επιλεγεί με μεγάλη προσοχή, ο καθένας για αυτό που κομίζει στο σύνολο. Ο συνδυασμός τους, πάντα με τη μικρότερη ή μεγαλύτερη δική μας συμμετοχή, των Managing Partners, παράγει το καλύτερο αποτέλεσμα για καθέναν από τους πελάτες - για την ακρίβεια, για καθένα από τα ζητούμενα κάθε πελάτη.

Θα τολμούσαμε να πούμε πως στο πελατολόγιό μας ισορροπούν, σήμερα, περίφημα πελάτες και έργα που θα βαφτίζαμε Corporate, όπως η Groupama Ασφαλιστική και το διεθνές ινστιτούτο Innovation in Politics, με brands που έχουν ανάγκες καθαρά Consumer/Marketing PR, όπως η essence, η Catrice και όλα τα brands της ΟΠΤΙΜΑ - Ήπειρος, Kerrygold, Adoro, Dirollo κοκ.


















Το Digital τι είναι για την Out of the Box;

Οι ερωτήσεις και οι συζητήσεις σχετικά με το ρόλο του digital στην επικοινωνία, οι διενέξεις σχετικά με το ποιανού δουλειά είναι ή δεν είναι τα social media και η επικράτηση ορισμών όπως «Digital PR», μας διασκεδάζουν, αλλά και μας ενοχλούν. Λες και υπήρχε ποτέ πιθανότητα οποιοσδήποτε κλάδος να μην επηρεαζόταν από, ή να μην ασπαζόταν, την ψηφιακή τεχνολογία, πολλώ δε μάλλον ο κλάδος της επικοινωνίας! Λες και τα ψηφιακά μέσα είναι κάτι άλλο από τα παραδοσιακά, το website και το προφίλ στο LinkedIn δεν είναι η σύγχρονη μορφή του εταιρικού εντύπου, τα social media δεν είναι άλλο ένα εργαλείο/κανάλι επικοινωνίας. Πώς θα ήταν ποτέ δυνατόν μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων να μην εντάξει όλα τα παραπάνω στο «οπλοστάσιό» της και μάλιστα γρήγορα; Ποιος θα παρακολουθούσε το διάλογο στις πλατφόρμες, ποιος θα τον αξιολογούσε;

Στην Out of the Box δεν υπήρξε ποτέ προβληματισμός: υιοθετήσαμε τα νέα μέσα, τις νέες τεχνολογίες από την πρώτη στιγμή, γιατί διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας, που είναι να διηγούμαστε το αφήγημα του brand μέσα από το κατάλληλο κάθε φορά περιεχόμενο, ώστε να φτάνει στο σωστό κοινό-στόχος.

Αντί επιλόγου, αυτό που αποτελεί προτεραιότητα για όλους μας στην Out of the Box, είναι να δικαιώνουμε καθημερινά το όνομά μας: να σκεφτόμαστε τολμηρά, να διηγούμαστε με δημιουργικό τρόπο τις ιστορίες των brands που μας εμπιστεύονται και να προσθέτουμε πραγματική αξία στη δουλειά των πελατών μας.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκδοση #PR Agencies εδώ.