
Στη Solid Havas η Google
Η Solid Havas ανέλαβε, μετά από spec, τη διαχείριση του Γραφείου Τύπου της Google στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid Havas ανέλαβε, μετά από spec, τη διαχείριση του Γραφείου Τύπου της Google στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Touchpoint Strategies έχει ξεκινήσει συνεργασία με την PUBLIC AFFAIRS & NETWORKS για την προβολή και την οργάνωση του 1ου Forum 2018 «InvestGR – Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication EFFECT αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τη HELL Energy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, το διήμερο 26-27 Μαρτίου 2018, το Interel Global Partnership EMEA Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick θα είναι το επίσημο PR agency του 22ου Roundtable του Economist και της Hazlis & Rivas στις 14 και 15 Ιουνίου 2018, στο Grand Resort Lagonissi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε η συνεργασία της Alter Ego με την Out of the Box με αντικείμενο ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Luxottica Hellas ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία Επικοινωνίας Dialogue Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό 1η Ιανουαρίου 2018, η Ketchum, μέλος του Ομίλου Επικοινωνίας της BBDO, ανέλαβε το πρόγραμμα δημοσιότητας και το Γραφείο Τύπου της Ideal Standard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αία* relate, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την «ΠΙΝΔΟΣ», τον ελληνικό συνεταιρισμό που κατέχει ηγετική θέση στον πτηνοτροφικό κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΟΝΕ ΤΕΑΜ το πρόγραμμα ‘Διπλωματία Πόλεων’ για λογαριασμό του Δήμου Ιωαννιτών σε Κύπρο και Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas επέλεξε κατόπιν spec για στρατηγικό συνεργάτη επικοινωνίας την Asset Ogilvy Public Relations, με την οποία και ανανεώνει τη συνεργασία της για τα επόμενα δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία προχωρούν ο Σάκης Ρουβάς και η AssetOgilvy Entertainment.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory