To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TENFOUR X Attica Bank: Μία συνεργασία για ένα ιστορικό brand σε διαρκή εξέλιξη

TENFOUR X Attica Bank: Μία συνεργασία για ένα ιστορικό brand σε διαρκή εξέλιξη

Για τη στρατηγική που χάραξε η TENFOUR για τις επικοινωνιακές ανάγκες της Attica Bank μίλησαν στο adbusiness στελέχη της εταιρείας, εξηγώντας πως μια καμπάνια για να θεωρηθεί επιτυχημένη οφείλει να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες των πελατών της.

TENFOUR

Στόχος μας η ισορροπία του brand ανάμεσα στη φιλικότητα και στην αξιοπιστία

adb: Η συνεργασία σας με την Attica Bank μετράει παραπάνω από ενάμιση χρόνο πλέον. Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο  όταν ξεκινήσατε και ποια στρατηγική επικοινωνίας διαμορφώσατε;

Βασίλης Βάσσος, Brand Strategist/CEO: Η συνεργασία μας ξεκίνησε μετά από spec που διενήργησε η τράπεζα με ζητούμενο τη στρατηγική  που θα υποστήριζε το μετασχηματισμό της από παραδοσιακή τράπεζα  σε έναν σύγχρονο Fintech οργανισμό μέσα στην επόμενη τετραετία. Το  brief ήταν σκόπιμα αρκετά «ανοικτό», για να αξιολογηθούν η στρατηγική και η δημιουργική προσέγγιση κάθε υποψηφίου.  

Ως TENFOUR, επιλέξαμε μια στρατηγική μέσα από την οποία η Attica  Bank θα περνούσε στην επόμενη μέρα, αποκτώντας εξωστρέφεια και  πείθοντας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, όχι μέσω μιας brand  επικοινωνίας αλλά μέσω πολλών προϊοντικών καμπανιών. Έτσι, πέρα  από την επίτευξη των επιθυμητών εμπορικών στόχων, σταδιακά οικοδομούμε το νέο προφίλ της τράπεζας, υπογράφοντας την επικοινωνία με το μήνυμα «Αλλάζουμε μαζί για κάθε νέα μέρα που έρχεται».

Ένα μήνυμα αληθινό, τόσο για τους πελάτες της τράπεζας, που στην  εποχή μας οι ανάγκες τους αλλάζουν συνεχώς, όσο και για την τράπεζα,  που αλλάζει αντίστοιχα, για να μπορέσει να σταθεί δίπλα τους για να  τους στηρίξει.

adb: Στο πλαίσιο της συνεργασίας σας η Αttica Βank έγινε πιο «εξωστρεφής», παρουσιάζοντας αρκετές καμπάνιες, ενώ παράλληλα επένδυσε περισσότερο στην digital προβολή της. Tι οδήγησε στις στρατηγικές αυτές αποφάσεις;

Γαβριέλλα Ζαφείρη, Client Service Director: Έως τον Οκτώβριο του 2020, που ξεκίνησε η συνεργασία μας με την Attica Bank, η επικοινωνία της στηριζόταν κυρίως σε δικά της κανάλια. Επιλέξαμε να εστιάσουμε στα digital media και τις πολλές τους δυνατότητες, για να πετύχουμε τη μέγιστη απόδοση της επικοινωνίας. Πετύχαμε, έτσι, καλύτερη στόχευση και εξασφαλίσαμε παρουσία σε πολλά μέσα, με πληθώρα επικοινωνιακών υλικών, όπως premium display και rich media, και φυσικά ενέργειες remarketing.

Γιώργος Ανδριανόπουλος, Digital Strategy Director: Η παράλληλη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήταν να ενισχύσουμε το digital media plan με connection planning τακτικές, για να αξιοποιήσουμε στο Consumer Connection Journey, όχι μόνο κανάλια, αλλά κυρίως  touchpoints με τα διαφορετικά κοινά-στόχος της τράπεζας.

adb: Πώς ακριβώς δουλεύει το Connection Planning;

Γιώργος Ανδριανόπουλος, Digital Strategy Director: Με απλά λόγια, είναι μια μεθοδολογία που ξεκινάει συλλέγοντας data και insights, σε συνεργασία με την τράπεζα. Αυτά γίνονται aligned με τα κανάλια media που θα χρησιμοποιήσουμε βάσει budget, καταλήγουν σε διαφορετικά στρατηγικά μηνύματα, κάτω από την ευρύτερη στρατηγική ομπρέλα της τράπεζας και εμφανίζονται πλέον σαν επικοινωνιακά  μηνύματα σε διαφορετικά touchpoints του Consumer Journey.

adb: Επικοινωνιακά, ποιος ήταν ο στόχος σας και πώς τον πετύχατε;

Γαβριέλλα Ζαφείρη, Client Service Director: Η νέα στρατηγική που χαράξαμε με την Attica Bank, εστιάζει στην πραγματικότητα που ζούμε όλοι: στο περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει, αλλάζοντας και τις ανάγκες μας. Η Attica Bank βρίσκεται ακριβώς στην ίδια φάση αλλαγής. Εξελίσσεται τόσο για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της, αλλά και  να πετύχει το στόχο που έχει θέσει για να γίνει ένας fintech οργανισμός. Βασιστήκαμε, λοιπόν, στην αλήθεια της αλλαγής και προσπαθήσαμε μέσα από προϊοντικές κυρίως καμπάνιες, να εδραιώσουμε το βασικό μας μήνυμα.

Νάντια Κατσικερού και Κωνσταντίνα Χατζάκη, Creative Team: Από την αρχή της συνεργασίας, στόχος μας ήταν να φρεσκάρουμε την εικόνα της Attica Bank, για να τη φέρουμε πιο κοντά στο «αύριο» και να προσελκύσουμε και νεότερο ηλικιακά κοινό, χωρίς όμως να χάσει την ταυτότητά της και να «ξενίσει» το υπάρχον πελατολόγιο. Aυτό το πετύχαμε με ήπιες ανανεωτικές κινήσεις στο branding, αλλά και με προϊοντικές καμπάνιες που στηρίζονται σε έξυπνη εικόνα και μηνύματα, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον.

Παράλληλα, υιοθετήσαμε ένα πιο προσιτό ύφος, που συνάδει με τη σχέση που έχει ήδη και η Attica Bank με τους πελάτες της, το οποίο προσαρμόσαμε σε κάθε επικοινωνία μας. Θελήσαμε να το κάνουμε αυτό, με μια ισορροπία ανάμεσα στη φιλικότητα και στην αξιοπιστία, που θα πρέπει να αποπνέει ένα brand που επηρεάζει τον κόσμο σε  σημαντικές πτυχές της ζωής του.

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές προκλήσεις που συνοδεύουν το καθήκον της χάραξης της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός τραπεζικού brand όπως η Attica Bank;

Βασίλης Βάσσος, Brand Strategist/CEO: Είναι οι ίδιες που διέπουν την επικοινωνία κάθε brand: να ακούς τον κόσμο, να βρίσκεις τι είναι αυτό που σε συνδέει μαζί του και να το επικοινωνείς με συνέπεια και δημιουργικότητα σε όλα τα σημεία που έρχεσαι σε επαφή μαζί του.

Γιάννης Νικολακόπουλος

Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας Attica Bank

Οι πελάτες της Attica Bank τη θεωρούν «τη δική τους τράπεζα»

Στην εποχή της υπερπληροφόρησης, η στοχευμένη και αποτελεσματική επικοινωνία που απαντά στις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή, είναι και εκείνη που ξεχωρίζει, αναφέρει ο επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας Attica Bank, Γιάννης Νικολακόπουλος, μιλώντας για την επικοινωνιακή στρατηγική του ομίλου.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της Attica Bank και πώς αντικατοπτρίζεται στην επικοινωνιακή της στρατηγική;

Η Attica Bank είναι μία από τις πλέον ιστορικές τράπεζες της Ελλάδας. Το 2025 κλείνει 100 χρόνια. Όλα αυτά τα χρόνια πορεύεται με αξίες όπως είναι ο σεβασμός στον πελάτη και η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μαζί του. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που το πελατολόγιό της σε μεγάλο βαθμό παραμένει σταθερό όλα αυτά τα χρόνια.  

Οι πελάτες της Attica Bank τη θεωρούν «τη δική τους τράπεζα», μια τράπεζα που επενδύει στην προσωπική επαφή και στις ανθρώπινες σχέσεις. Αυτό ήταν ανέκαθεν το ζητούμενο και, με βάση αυτό, προβάλλει ένα επικοινωνιακό προφίλ απλό και ξεκάθαρο, ενώ προκρίνει πάντα την ανθρώπινη επαφή και την εξυπηρέτηση σε προσωπικό επίπεδο.

adb: Σε ποια προϊόντα επιμείνατε όσον αφορά την επικοινωνιακή στρατηγική που έχετε διαμορφώσει μαζί με την TENFOUR τον τελευταίο ενάμιση χρόνο; Ποιοι είναι οι κύριοι άξονες της δραστηριοποίησής σας όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing αυτό το διάστημα;

Μεγαλύτερο βάρος δόθηκε στην προβολή προϊόντων καταναλωτικής πίστης, π.χ. στο καταναλωτικό δάνειο «Attica Συμφέρον» και στο στεγαστικό δάνειο «Attica My Home», προϊόντα νέας γενιάς, τα οποία διατίθενται με εξαιρετικά προνομιακούς όρους. Επιπλέον, δραστηριοποιηθήκαμε επικοινωνιακά και στα προγράμματα της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας.

Το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής προβολής διοχετεύθηκε στα digital κανάλια επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, για το 2021, 65% του media spending αφορούσε σε digital προβολή, αφήνοντας το υπόλοιπο 35% να μοιραστεί σε έντυπη διαφήμιση, ραδιόφωνο και Τύπο.

adb: Ποιας υποδοχής έχουν τύχει οι εν λόγω καμπάνιες και οι γενικότερες επικοινωνιακές προσπάθειές σας; Ποιο feedback λαμβάνετε αλλά και ποιον αντίκτυπο βλέπετε στα επιχειρηματικά μεγέθη;

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας. Παρατηρήσαμε μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα προϊόντα τα οποία προβάλαμε, ενώ παράλληλα λάβαμε πολλά θετικά μηνύματα για τις καμπάνιες που υλοποιήσαμε.

adb: Τι προβλέπει το πλάνο της Attica Bank για τη συνέχεια, μετά και την επικείμενη Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης όσο και επικοινωνιακών ενεργειών; Ποια είναι τα νέα σχέδια και τα επόμενα βήματα και πώς θα προβληθούν;

Το 2021, η Attica Bank έθεσε σε πλήρη εφαρμογή το επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξής της, αντιμετωπίζοντας παράλληλα και τις δυσμενείς επιπτώσεις της πανδημίας. Ολοκλήρωσε με επιτυχία αναπτυξιακή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 240 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας έτσι έναν εκ των βασικών επιχειρηματικών στόχων της. Αυτή είναι η αφετηρία για την αναπτυξιακή πορεία της τράπεζας, η οποία θα συμβάλει στην επιτάχυνση της ενίσχυσης της πελατειακής της θέσης και της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Το 2022 αναμένεται να αποτελέσει έτος-ορόσημο στη μέχρι τώρα πορεία της, καθώς, με βάση τη συμφωνία των βασικών μετόχων της για Tην περαιτέρω κεφαλαιακή ενίσχυση και την πορεία ιδιωτικοποίησής της, θέτει τις βάσεις για την επίτευξη των στρατηγικών επιχειρηματικών στόχων της περιόδου 2022-2024, οι οποίοι θα συμβάλουν καταλυτικά στον βιώσιμο μετασχηματισμό και στην ανάπτυξή της. Στόχος παραμένει η ενίσχυση της πιστωτικής της επέκτασης καθώς και ο εκσυγχρονισμός της σε βασικούς τομείς, όπως η βελτίωση και αναβάθμιση των υποδομών πληροφορικής, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Ως η πέμπτη τράπεζα στην εγχώρια αγορά και με την ευελιξία ενός υγιούς χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, η Attica Bank θα μπορεί πλέον να εστιάσει στην ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας μέσω της χρηματοδότησης υγιών μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ελεύθερων επαγγελματιών και ιδιωτών.