To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Βασίλης Λώλας, Founder in-Touch Communication: Agencies σαν το δικό μας είναι πιο επίκαιρα από ποτέ

Βασίλης Λώλας, Founder in-Touch Communication: Agencies σαν το δικό μας είναι πιο επίκαιρα από ποτέ

Ο Βασίλης Λώλας, Founder της in-Touch Communication μίλησε στην ειδική έκδοση #PR AGENCIES και αναφέρθηκε στον ρόλο των εταιρειών των Δημοσίων Σχέσεων.

Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα;

Βασίλης Λώλας: Λειτουργούμε σ’ ένα δυναμικό περιβάλλον, το οποίο ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια λόγω των επιπτώσεων από την πανδημία, την ενεργειακή κρίση, τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις ραγδαίες κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις, έχει επηρεάσει σημαντικά τόσο τη λειτουργία των επιχειρήσεων όσο και τον τρόπο που ο καταναλωτής επιλέγει προϊόντα και υπηρεσίες. Από τις διαδικτυακές συναντήσεις, που πλέον έχουν για τα καλά καθιερωθεί στη ζωή μας, μέχρι τα «zero budget» προγράμματα! Έτσι, μαζί με το περιβάλλον διαφοροποιούνται και οι ανάγκες όλων των κοινωνικών εταίρων μιας εταιρείας. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπαίνει στη ζωή μας, ένα στοιχείο που θα πρέπει να έχει ενσωματωθεί στην Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις. Άρα, η ευελιξία, η έγκαιρη σύνθεση των πληροφοριών και η προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας μας στις ανάγκες του αύριο, αυτόματα επηρεάζουν τον τρόπο που λειτουργούν οι Δημόσιες Σχέσεις αλλά και στελεχώνονται. Από τον τρόπο που επικοινωνούμε με τους πελάτες μας μέχρι και την άμεση τροποποίηση στις καμπάνιες που «τρέχουν» λόγω των καθημερινών ραγδαίων εξελίξεων των τελευταίων ετών. Επιπλέον, διαφοροποιούνται οι δεξιότητες που πλέον αναζητούμε σ’ ένα υποψήφιο στέλεχος.


Ούζο Πλωμαρίου: Παρουσίαση συλλεκτικής συσκευασίας 2022

Ακόμη, οι κοινωνικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν θέσει νέα δεδομένα στον τρόπο που κάθε εταιρεία και κάθε brand επικοινωνεί. Επομένως, agencies σαν το δικό μας είναι πιο επίκαιρα από ποτέ. Βρισκόμαστε στο πλευρό των πελατών μας για να ενημερώνουμε, να καθοδηγούμε και να συμβουλεύουμε σχετικά με τον καταλληλότερο τρόπο που θα πρέπει να επικοινωνήσουν ένα μήνυμα στα διαφορετικά κοινά μέσω διαφορετικών καναλιών, έτσι ώστε να καθρεφτίζει και την κοινωνία που συνεχώς μεταβάλλεται.

Επίσης, οι συνθήκες έτσι όπως διαμορφώνονται, μας οδηγούν ώστε να γινόμαστε όλοι περισσότερο ανθρώπινοι, αφήνοντας πίσω τον αυστηρά τεχνοκρατικό χαρακτήρα που είχαμε υιοθετήσει λόγω πρότερων συνθηκών.

Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;


Όπως σας ανέφερα και παραπάνω, η ευελιξία, η έγκαιρη σύνθεση των πληροφοριών και η προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας στο σήμερα είναι βασικά χαρακτηριστικά. Χρειάζεται συνεχής αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών μας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι ανταποκρίνονται στο στόχο τους. 

Το δαιδαλώδες internet εξελίσσεται και μαζί μ’ αυτό οι ομάδες μας που το διαχειρίζονται. Κάθε μέρα, ίσως να υπερβάλλω λίγο, έχουμε και νέα δεδομένα. Η ομάδα, λοιπόν, πρέπει να είναι ενήμερη κι έτοιμη να εφαρμόσει για τους πελάτες μας τις όποιες αλλαγές και νέα trends.


AQUA Carpatica: Συνάντηση με δημοσιογράφους

Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον;

H in-Touch Communication έχει στηθεί και λειτουργεί με βάση το τρίπτυχο Αμεσότητα – Ευελιξία - Αποτελεσματικότητα. Τρία στοιχεία που η εμπειρία μάς έχει αποδείξει ότι αναζητούν όλο και πιο επίμονα οι πελάτες από ένα agency. Με την Αμεσότητα δηλώνουμε ότι κι εγώ ο ίδιος, προσωπικά, είμαι διαθέσιμος και συμμετέχω σε τακτικές και έκτακτες συναντήσεις, όποτε αυτές απαιτούνται. Ευελιξία, ώστε η κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε στον πελάτη να είναι προσαρμοσμένη στη συγκεκριμένη ανάγκη, στο κοινό που απευθύνεται και τον εταιρικό στόχο. Θέλουμε, τέλος, να θέτουμε από κοινού συγκεκριμένους στόχους και να κάνουμε απολογισμό του αποτελέσματος των ενεργειών μας, ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιους στόχους πετύχαμε, τι πράξαμε σωστά και τι πρέπει να βελτιώσουμε.

Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Θα μας χαρακτήριζα ένα boutique agency. Είμαστε σε θέση και υπάρχει η ικανότητα στην ομάδα μας να καλύψει οποιοδήποτε κομμάτι της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Άλλωστε, οι ανάγκες της αγοράς μάς υποδεικνύουν σε ποιους τομείς θα δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα, μιας και αλλάζουν λόγω των συνθηκών. Για παράδειγμα, την περίοδο της πανδημίας η ανάγκη για εσωτερική επικοινωνία αλλά και ο σχεδιασμός κοινωνικών προγραμμάτων είχε προτεραιότητα.


ΣΕΑΟΠ - Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών: Διοργάνωση Ημερίδας

Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι διότι στο ταξίδι αυτό, που ξεκινήσαμε πριν από έξι περίπου χρόνια, είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με σημαντικά brands και υπηρεσίες για την κατηγορία τους αλλά και φορείς.

Δεν θα θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποιον πελάτη/project. Καθένα απ’ αυτά είχε τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις του, μα στο τέλος μάς άφηνε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ

in-Touch Communication
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Κερκύρας 119, Αθήνα 11363
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2106228346
E-MAIL
info@in-touch.gr
URL
www.in-touch.gr
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Βασίλης Λώλας, Founder