To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το mobile οδηγεί την online διαφήμιση στην Ευρώπη

Το mobile οδηγεί την online διαφήμιση στην Ευρώπη
Τι δείχνουν τα στοιχεία της μελέτης του IAB Europe, AdEx Benchmark για το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους.

Το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Markit, δημοσίευσε τη μελέτη AdEx Benchmark για το πρώτο μισό του 2016. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 13,4%, αγγίζοντας τα 18,6 δισ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο από τα 16,4 δισ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, ενώ αναμένεται να συνεχιστεί η διψήφια αύξηση για το σύνολο του 2016.

Η νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το mobile ήταν στο επίκεντρο της ανάπτυξης της online διαφήμισης σε όλες του τις μορφές. Έτσι, το Mobile display αυξήθηκε κατά 61,3% και το Mobile Search κατά 57,3%. Το Mobile Display ξεχώρισε ιδιαίτερα στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπου σημείωσε αύξηση άνω του 100%. Η συγκεκριμενη περιφέρεια οδήγησε τη συνολική ανάπτυξη, παρουσιάζοντας αύξηση 16,2%, ενώ οι πιο ώριμες αγορές της Δυτικής Ευρώπης παρουσίασαν αύξηση 13,1%.

Στο μεταξύ, η ανάπτυξη της Display Advertising συνεχίζει με ταχύτερο ρυθμό από το paid-for-search, με την πρώτη να αυξάνεται κατά 18,2% και το δεύτερο κατά 13,3%. Το Display άγγιξε τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο μισό του 2016, αντιπροσωπεύοντας το 37% της συνολικής online διαφήμισης, ενώ το search αντιστοιχεί σε 47%. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη το display γνώρισε αύξηση 27,1%, την υψηλότερη από όλες τις υπόλοιπες  μορφές, γεγονός που υποδηλώνει μια βελτίωση στη στόχευση, στις μορφές και στις στρατηγικές του data για τη brand διαφήμιση.  

Σημειώνεται πως η πρόσφατη έκθεση IAB Europe Attitudes to Digital Video Advertising δείχνει ότι σχεδόν όλες οι ενδιαφερόμενες πλευρές αναπτύσσουν τώρα κάποια μορφή digital video advertising στρατηγικής, με πάνω από το 90% των διαφημιζόμενων, των media εταιρειών και των publishers να ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν το κανάλι. Δεν αποτελεί έκπληξη, στη συνέχεια, το γεγονός πως το video advertising παρουσίασε ρυθμό αύξησης του 46%, αγγίζοντας σε αξία το 1,6 δισ. ευρω. 
TAGS: IAB Europe