To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το βάρος στην καταναλωτική συμπεριφορά οι Έλληνες CEOs

Το βάρος στην καταναλωτική συμπεριφορά οι Έλληνες CEOs

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της έρευνας, η PwC στην Ελλάδα διεξήγαγε για πρώτη φορά μελέτη για τη χώρα μας, η οποία περιλαμβάνει τις απόψεις 33 CEOs από κορυφαίες εταιρείες διαφορετικών κλάδων της αγοράς και καταδεικνύει, μεταξύ άλλων, πως η αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που σκοπεύουν να διαχειριστούν οι CEOs στην Ελλάδα κατά τους επόμενους 12 μήνες.

Ακόμη οι διευθύνοντες σύμβουλοι και τα ανώτατα στελέχη διοίκησης στην Ελλάδα εμφανίζονται να πιστεύουν ακράδαντα ότι κατά τα επόμενα τρία χρόνια οι καταναλωτές θα εστιάσουν περισσότερο στη σχέση μεταξύ αξίας και τιμής (value for money). Για να ανταποκριθούν, μάλιστα, στην αλλαγή αυτή, οι CEOs στην Ελλάδα προτίθενται να αλλάξουν στρατηγική, ενώ επίσης δήλωσαν ότι δεσμεύονται να προστατεύσουν τα συμφέροντα των καταναλωτών.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι πολλοί από τους CEOs στην Ελλάδα (80%) θα διαφοροποιήσουν τη στρατηγική τους επειδή οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις φορητές συσκευές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
 
Tέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως οι CEOs στην Ελλάδα εμφανίζονται εξαιρετικά ανήσυχοι για το άμεσο μέλλον, ανακτούν όμως μια συγκρατημένη αισιοδοξία ως προς τα επόμενα τρία χρόνια.