To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Zenith: Νέα υποβάθμιση για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη

Zenith: Νέα υποβάθμιση για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη
Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4% το 2017, έπειτα από τη νέα υποβάθμιση προβλέψεων στην οποία προχώρησε η Zenith.

Η media εταιρεία του ομίλου Publicis, στην πρόσφατη Advertising Expenditure Forecasts που εξέδωσε, παρουσίασε μια τιμή παγκόσμιας ανάπτυξης, η οποία ήταν χαμηλότερη από τις προηγούμενες προβλέψεις Ιουνίου (4,2%) και Μαρτίου (4,4%).

Πλέον, η Zenith προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αγγίξει τα 558 δισεκατομμύρια δολάρια, με οριακή υποβάθμιση για τη Δυτική Ευρώπη, από το 2,2% του Ιουνίου στο 2%. Η Βόρεια Αμερική αναμένεται να αυξηθεί κατά 3,6%, ενώ η υποβάθμιση στη Δυτική Ευρώπη αποδίδεται στην οικονομική αβεβαιότητα του Ηνωμένου Βασιλείου, το οποίο διαπραγματεύεται την έξοδό του από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κάμψεις γνώρισαν και οι Ασία-Ειρηνικός και Λατινική Αμερική, ενώ βελτιώθηκαν Βόρεια Αμερική και Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη. Για την επόμενη χρονιά, η Zenith περιμένει αύξηση παγκόσμια διαφημιστικής δαπάνης 4,2%, λόγω Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου και ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ.

Στο μεταξύ, η ανάπτυξη στην παγκόσμια διαφήμιση καθοδηγείται από τις social media in-feed διαφημίσεις, το Onine video και άλλα digital formats, όπως το paid content και η native διαφήμιση. Μεταξύ 2016 και 2019 οι παράγοντες αυτοί θα οδηγήσουν τη συνολική display διαφήμιση σε ετήσια αύξηση 14%, με τη δαπάνη να πηγαίνει από τα 84 δισ. στα 126 δισ. δολάρια σε αυτό το διάστημα και να αντιστοιχεί στο 64% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης. Αυτό σημαίνει πως το 2019, η συνολική display δαπάνη θα αντιστοιχεί στο 50,4% της δαπάνης για ιντερνετική διαφήμιση, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα του 50%.
TAGS: Zenith