Το Publicis Groupe αναβιώνει τη Razorfish
Το Publicis Groupe επαναφέρει το όνομα Razorfish για το digital marketing agency του. Ο Josh Campo, ο οποίος προσχώρησε στην Publicis τον περασμένο Σεπτέμβριο, θα ηγηθεί του agency ως πρόεδρος.
H Razorfish θα έχει περιφερειακή δομή (συμπεριλαμβανομένων των περιφερειών στα βορειοανατολικά, νοτιοανατολικά, κεντρικά και δυτικά της Αμερικής) με 1.000 υπαλλήλους και 40 πελάτες σε 14 γραφεία. Η Razorfish, που ιδρύθηκε το 1995, αποκτήθηκε από το Publicis Groupe με εξαγορά από τη Microsoft το 2009 για περίπου 530 εκατομμύρια δολάρια.
Πριν από περίπου τρία χρόνια, η Publicis συγχώνευσε τη Razorfish με το digital network, Sapient Nitro, για να δημιουργήσει το SapientRazorfish. Τότε, το όνομα Razorfish φάνηκε να διανύει τις τελευταίες μέρες του, όταν η Publicis μετέτρεψε τη SapientRazorfish σε Publicis Sapient, έναν από τους τέσσερις «κόμβους λύσεων» της εταιρείας.
H Razorfish θα έχει περιφερειακή δομή (συμπεριλαμβανομένων των περιφερειών στα βορειοανατολικά, νοτιοανατολικά, κεντρικά και δυτικά της Αμερικής) με 1.000 υπαλλήλους και 40 πελάτες σε 14 γραφεία. Η Razorfish, που ιδρύθηκε το 1995, αποκτήθηκε από το Publicis Groupe με εξαγορά από τη Microsoft το 2009 για περίπου 530 εκατομμύρια δολάρια.
Πριν από περίπου τρία χρόνια, η Publicis συγχώνευσε τη Razorfish με το digital network, Sapient Nitro, για να δημιουργήσει το SapientRazorfish. Τότε, το όνομα Razorfish φάνηκε να διανύει τις τελευταίες μέρες του, όταν η Publicis μετέτρεψε τη SapientRazorfish σε Publicis Sapient, έναν από τους τέσσερις «κόμβους λύσεων» της εταιρείας.