Σαράντης: Στόχος για EBITDA 120 εκατ. ευρώ το 2028
Τη Στρατηγική Ανάπτυξης παρουσίασε στο πρώτο του Investor Day ο Όμιλος Σαράντη, την Πέμπτη 14 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Στρατηγική Ανάπτυξης παρουσίασε στο πρώτο του Investor Day ο Όμιλος Σαράντη, την Πέμπτη 14 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχετικά με τη διαμάχη με την Trian Partners
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση στη Λεόντειο Σχολή Αθηνών πραγματοποιήθηκε παρουσία του εμπνευστή του UniquAll, Δημήτρη Παπανικολάου, και του Περιφερειακού Διευθυντή της εταιρείας Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Μάριου Λουλάκη, ο οποίος εκπροσώπησε τη συνέργεια των σούπερ μάρκετ Μασούτης με την ARLA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο βρέθηκαν το μέλλον και οι νέες τάσεις που επικρατούν Διοίκηση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια μοναδική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρόσθετες πληροφορίες που ζητά η Κομισιόν σχετίζονται με τους κινδύνους της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς κάποιες εταιρείες εκμεταλλεύονται τα άτομα με την αναπηρία για να καλύψουν ανάγκες μάρκετινγκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα έσοδα των αγώνων θα αγοραστούν δέντρα που θα φυτευτούν στο βουνό που θα τρέξει ο καθένας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάταξη πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο ανάμεσα σε 23.000 εταιρείες που αξιολόγησε ο διεθνής οργανισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ολιστικής ESG στρατηγικής που υλοποιεί με συνέπεια η εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την έναρξη της δράσης το 2002 μέχρι και σήμερα έχουν υποστηριχθεί περισσότερα από 162.555 παιδιά από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory