To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Έρευνα για το αποτύπωμα της επικοινωνίας στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Έρευνα για τον υπολογισμό της συνεισφοράς της διαφήμισης στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από την Deloitte, για λογαριασμό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αντωνιάδης
ΣΔΕ
WFA
Deloitte

Unilever: Η αειφορία προσφέρει ευκαιρίες στα brands

Πάνω από το 1/3 των παγκόσμιων καταναλωτών βασίζει σήμερα τις αγοραστικές του αποφάσεις στον κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο των brands, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε η Unilever.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Unilever

Οι διαφημίσεις στα social media θα ξεπεράσουν αυτές στις εφημερίδες

Ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά μέσα σχεδόν θα φθάσει τον τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Zenith Optimedia.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ZenithOptimedia

Ericsson: Σημαντική αύξηση στη Mobile παρακολούθηση βίντεο

Η έκθεση TV & Media Report του Ericsson ConsumerLab, η οποία αντιπροσωπεύει τις απόψεις 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών, αποκαλύπτει ραγδαία αύξηση στην παρακολούθηση βίντεο μέσω κινητών συσκευών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ericsson

Trending NEWS

 Στην αία* relate η Παπαστράτος

Στην αία* relate η Παπαστράτος

Ανέλαβε μετά από κλειστό spec τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

HP: Ενθουσιώδης ανταπόκριση για τη διαφορετικότητα

HP: Ενθουσιώδης ανταπόκριση για τη διαφορετικότητα

Ο chief marketing officer της HP, Antonio Lucio παραχώρησε συνέντευξη στο Campaign, αναφερόμενος στο αίτημα της τεχνολογικής εταιρείας προς το ρόστερ συνεργατών της, να υιοθετήσουν περισσότερη διαφορετικότητα στο προσωπικό τους.