To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • H επιστροφή των 45+

    H επιστροφή των 45+

    Οι καταναλωτές με τους γκρίζους κροτάφους, οι 45+ όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η βιομηχανία της έρευνας, κάνουν ένα δυναμικό come back και μπαίνουν ξανά στο πεδίο του ενδιαφέροντος διαφημιστών και brands.

    Έρευνες
  • Interbrand: Οδηγός η Τεχνολογία και το 2017

    Interbrand: Οδηγός η Τεχνολογία και το 2017

    Η Interbrand ονόμασε τις Apple, Google και Microsoft ως τις τρεις πολυτιμότερες μάρκες στην κατάταξη 2017 Best Global Brands, με την τεχνολογία να αποτελεί τον κυρίαρχο τομέα. 

    Έρευνες
  • Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

    Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

    Τα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017. 

    Έρευνες
  • Μέσω programmatic το 50% της display δαπάνης στην Ευρώπη

    Μέσω programmatic το 50% της display δαπάνης στην Ευρώπη

    Συνεχίζεται η πορεία ανάπτυξης του programmatic advertising στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία του ΙΑΒ Εurope και της ΙΗS Markit για το 2016.

    Έρευνες

Τελευταία Νέα

H επιστροφή των 45+

Οι καταναλωτές με τους γκρίζους κροτάφους, οι 45+ όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η βιομηχανία της έρευνας, κάνουν ένα δυναμικό come back και μπαίνουν ξανά στο πεδίο του ενδιαφέροντος διαφημιστών και brands.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Focus Bari
Millenials

Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Τα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Hellas

Οι σκληρές συνέπειες του περιορισμού των data-driven διαφημίσεων

Η παρεμπόδιση της συλλογής και χρήσης δεδομένων στην ψηφιακή διαφήμιση θα είχε σοβαρές και απρόβλεπτες συνέπειες για την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης και για την πρόσβαση στο ίδιο το Διαδίκτυο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
GfK
IHS

Θετικές προσδοκίες για την αγορά επικοινωνίας

Συγκρατημένη αισιοδοξία και θετικές προσδοκίες για το μέλλον προκύπτουν από το τρίτο κύμα της FORECOMM_S, της έρευνας που έχει ξεκινήσει η ΕΔΕΕ για την αγορά της επικοινωνίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ

EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία

Μπορεί το γενικό κλίμα στην Ευρώπη να βελτιώνεται, ωστόσο η επιχειρηματική εμπιστοσύνη των εταιρειών διαφήμισης και marketing έπεσε αισθητά στα δυο πρώτα τρίμηνα του 2017. Ανακάμπτει η Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA

Η νομοθεσία GDPR απειλεί τις εταιρείες marketing και διαφήμισης

Σχεδόν το ένα πέμπτο των εταιρειών στον τομέα της μάρκετινγκ και της διαφήμισης θα έπαυε να λειτουργεί εάν επρόκειτο να δεχτεί πρόστιμο λόγω μη συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία GDPR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
YouGov
GDPR

Trending NEWS

Νέο AllStar Basket με δωρεάν οδηγό Stoiximan.gr Basket League

Νέο AllStar Basket με δωρεάν οδηγό Stoiximan.gr Basket League

Κυκλοφορεί από την Τετάρτη (4/10) το τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού AllStar Basket, στο οποίο δεσπόζει ο μεγάλος, αναλυτικός κι επίσημος οδηγός της Stoiximan.gr Basket League για τη σεζόν 2017-2018.

 Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Λαμπερές παρουσίες και επώνυμοι καλεσμένοι έδωσαν το «παρών» στα Hair Awards 2017 του περιοδικού Estetica Hellas της Direction Business Network, τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 στο Ζάππειο Μέγαρο για δεύτερη συνεχή χρονιά.

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

Ιδιαίτερα επιτυχείς ήταν οι εργασίες του 12ου Συνεδρίου του ECR Hellas, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 17 Μαΐου στον Ελληνικό Κόσμο, με στόχο να αναδείξουν τις ανατροπές στους τομείς της αγοράς και τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την ανάπτυξη.

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Ο Francis Ingham Chief  Executive του ICCO, του κορυφαίου διεθνούς οργανισμού για τις Δημόσιες Σχέσεις, παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το χώρο του PR σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλύει τους παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη και τονίζει πως το PR είναι η δημιουργική βιομηχανία του μέλλοντος.

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

H Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική