To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • Brandwatch: Η ανάλυση των data του Παγκοσμίου Κυπέλλου

    Brandwatch: Η ανάλυση των data του Παγκοσμίου Κυπέλλου

    Η Brandwatch αναλύει τα κοινωνικά δεδομένα σχετικά με τους χορηγούς, τις μεγάλες στιγμές και τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.

    Έρευνες
  • IAB Europe: Καλπάζουν mobile διαφήμιση και video

    IAB Europe: Καλπάζουν mobile διαφήμιση και video

    Με διψήφιο ποσοστό (41,1%) αυξάνεται και το 2017 η διαφημιστική δαπάνη στα κινητά, αγγίζοντας τα 8,1 δις ευρώ έναντι 5,8 δις ευρώ το 2016 σε μια online διαφημιστική "πίτα" αξίας 48 δις ευρώ σε 27 χώρες της Ευρώπης.

    Έρευνες
  • IAB Europe: Στα 48 δισ. ευρώ η Ψηφιακή Διαφήμιση το 2017

    IAB Europe: Στα 48 δισ. ευρώ η Ψηφιακή Διαφήμιση το 2017

    Το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Markit, δημοσίευσε την έκθεση AdEx Benchmark 2017 - τον οριστικό οδηγό για την κατάσταση της ευρωπαϊκής αγοράς ψηφιακής διαφήμισης.

    Έρευνες
  • GroupM: Αύξηση 4,5% στη διαφημιστική δαπάνη

    GroupM: Αύξηση 4,5% στη διαφημιστική δαπάνη

    Το δίκτυο της GroupM κυκλοφόρησε τις ετήσιες προβλέψεις του για διαφημιστικές επενδύσεις το 2018 και το 2019, επισημαίνοντας συνολικές παγκόσμιες αυξήσεις 4,5% και 3,9% αντίστοιχα.

    Έρευνες

Τελευταία Νέα

Brandwatch: Η ανάλυση των data του Παγκοσμίου Κυπέλλου

Η Brandwatch αναλύει τα κοινωνικά δεδομένα σχετικά με τους χορηγούς, τις μεγάλες στιγμές και τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Brandwatch

IAB Europe: Καλπάζουν mobile διαφήμιση και video

Με διψήφιο ποσοστό (41,1%) αυξάνεται και το 2017 η διαφημιστική δαπάνη στα κινητά, αγγίζοντας τα 8,1 δις ευρώ έναντι 5,8 δις ευρώ το 2016 σε μια online διαφημιστική "πίτα" αξίας 48 δις ευρώ σε 27 χώρες της Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Europe

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο θεσμός της ΕΕ με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη

Με στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενισχύει την θέση του ως ο Ευρωπαϊκός θεσμός που απολαμβάνει την μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ευρωπαϊκή Επιτροπή

EACA: Ανάκαμψη για την επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφήμιση

Μετά από έξι μέτριους μήνες, η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και μάρκετινγκ αυξήθηκε σημαντικά στις αρχές του 2018, σύμφωνα με τον τελευταίο European Advertising Business Climate Index.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA

Eurodata TV: Πιο στενή η σχέση καταναλωτή - τηλεόρασης

Ακόμη στενότερη δείχνει να γίνεται η σχέση του σύγχρονου καταναλωτή με την τηλεόραση, με το μέσο όρο ημερήσιας τηλεθέασης παγκοσμίως το 2017 να διαμορφώνεται σε 2 ώρες και 56 λεπτά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Eurodata TV

ICAP: Άνοδος για τον κλάδο Γραφικών Τεχνών

Μετά την πτωτική πορεία του κλάδου για 6 συνεχείς οικονομικές χρήσεις, το 2015 φαίνονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς η οποία εκτιμάται να είναι οριακά ανοδική το 2016 και το 2017.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες

Trending NEWS

Ανάκαμψη αλλά και... προσαρμογή για τον κλάδο διαφήμισης στην Ελλάδα

Ανάκαμψη αλλά και... προσαρμογή για τον κλάδο διαφήμισης στην Ελλάδα

Ελαφρά ανάκαμψη γνώρισε η αγορά διαφήμισης το 2016, με τις εταιρείες του χώρου να δείχνουν πως έχουν προσαρμοστεί πλέον σε μεγάλο βαθμό στη νέα εποχή των μικρότερων μεγεθών για το χώρο σε σχέση με το παρελθόν.

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Η επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο της J. Walter Thompson, Tamara Ingram, επισκέφθηκε τη χώρα μας και μίλησε στο adbusiness για τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, τη φιλοσοφία της για τη διαφορετικότητα και την προσπάθεια του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου να φανταστεί εκ νέου το μέλλον.

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Περισσότερα από 500 άτομα στη λαμπερή τελετή απονομής, όπου η δημιουργικότητα και η ομορφιά κυριάρχησαν, ενώ οι Έλληνες κομμωτές είχαν και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

WPP: Αποχώρησε ο Sir Martin Sorrell!

WPP: Αποχώρησε ο Sir Martin Sorrell!

Mετά από 33 χρόνια, ο CEO του μεγαλύτερου πολυεθνικού ομίλου επικοινωνίας αποχωρεί από το WPP Group, στην σκιά έρευνας που διεξάγεται για το πρόσωπο του. Τι αναφέρει ο Πέτρος Κωνσταντινίδης