To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Magna: Στο 5,2% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Η Magna Global εκτιμά πως η διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 5,2%, στα 535 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018, χάρη στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και τις ενδιάμεσες εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Magna Global

Group M: Στο 4,3% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Η Group M, ο media investment βραχίονας του WPP, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,3% το 2018, όπως επίσης και το γεγονός πως Google και Facebook θα ενισχύσουν τη θέση τους στην ψηφιακή διαφήμιση. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
GroupM

EACA: Μικρή άνοδος στην διαφημιστική επιχειρηματική εμπιστοσύνη

Η απότομη κάμψη της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στον τομέα του ευρωπαϊκού τομέα διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 φαίνεται να έχει σταματήσει στο γ' τρίμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA

Οι διαφημιζόμενοι αλλάζουν το Media management

Transparency viewability, ad fraud και τα διάφορα πρότυπα προβολής-θέασης έχουν οδηγήσει τους διαφημιζόμενους να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση της παρουσίας τους στο digital περιβάλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
WFA

H επιστροφή των 45+

Οι καταναλωτές με τους γκρίζους κροτάφους, οι 45+ όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η βιομηχανία της έρευνας, κάνουν ένα δυναμικό come back και μπαίνουν ξανά στο πεδίο του ενδιαφέροντος διαφημιστών και brands.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Focus Bari
Millenials

Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Τα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Hellas

Trending NEWS

Instagram: Κοιτάζοντας πίσω στο 2017...

Instagram: Κοιτάζοντας πίσω στο 2017...

Η αγοραστική περίοδος των Χριστουγέννων συμπίπτει με την εποχή της αναθεώρησης του έτους και σε αυτό το πλαίσιο το Instagram μοιράστηκε την συνολική "ματιά" του στο 2017.

Τα οικονομικά στοιχεία των καναλιών το 2016

Τα οικονομικά στοιχεία των καναλιών το 2016

H Direction Βusiness Reports συνέλεξε και επεξεργάστηκε, αποκλειστικά για το advertising.gr, τα οικονομικά στοιχεία των μεγαλύτερων -βάσει κύκλου εργασιών 2016- ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών πανελλήνιας εμβέλειας.

 Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Λαμπερές παρουσίες και επώνυμοι καλεσμένοι έδωσαν το «παρών» στα Hair Awards 2017 του περιοδικού Estetica Hellas της Direction Business Network, τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 στο Ζάππειο Μέγαρο για δεύτερη συνεχή χρονιά.

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

H Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική