To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • OMD και Heineken οι κορυφαίοι της The Gunn Report

    OMD και Heineken οι κορυφαίοι της The Gunn Report

    Στην κορυφή των media εταιρειών για 11η συνεχή χρονιά η OMD. Τα αξιοσημείωτα του 2016 στο πεδίο της media επικοινωνίας.

    Έρευνες
  • Η Google εκτόπισε την Apple από την κορυφή!

    Η Google εκτόπισε την Apple από την κορυφή!

    Έπειτα από έξι χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης Brand Finance Global 500, αναφορικά με την αξία των brands.

    Έρευνες
  • Deloitte: Tι έρχεται σε Τεχνολογία, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνίες το 2017

    Deloitte: Tι έρχεται σε Τεχνολογία, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνίες το 2017

    Η δυνατότητα εκμάθησης από την πλευρά των μηχανών (machine learning) και η αυτόνομη πέδηση (autonomous braking) αναμένεται να επεκταθούν, βοηθώντας να σωθούν ζωές και να αλλάξει η κοινωνία του σήμερα

    Έρευνες
  • Η κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα

    Η κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα

    Στο πλαίσιο της πρόσφατης Τελετής Απονομής των Effie Hellas, παρουσιάστηκε και η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, η μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θεσμοθετήθηκε φέτος και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια

    Έρευνες

Τελευταία Νέα

Deloitte: Tι έρχεται σε Τεχνολογία, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνίες το 2017

Η δυνατότητα εκμάθησης από την πλευρά των μηχανών (machine learning) και η αυτόνομη πέδηση (autonomous braking) αναμένεται να επεκταθούν, βοηθώντας να σωθούν ζωές και να αλλάξει η κοινωνία του σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Deloitte

Η κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα

Στο πλαίσιο της πρόσφατης Τελετής Απονομής των Effie Hellas, παρουσιάστηκε και η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, η μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θεσμοθετήθηκε φέτος και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Effie Hellas

Edelman: Κι άλλη υποχώρηση εμπιστοσύνης προς κυβερνήσεις, business, media, ΜΚΟ

Το 71% δηλώνει ότι δεν έχει καθόλου εμπιστοσύνη σε κυβερνητικά στελέχη, ενώ το 63% δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται τους διευθύνοντες συμβούλους επιχειρήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Edelman
Trust Barometer

Έρευνα για το αποτύπωμα της επικοινωνίας στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Έρευνα για τον υπολογισμό της συνεισφοράς της διαφήμισης στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από την Deloitte, για λογαριασμό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αντωνιάδης
ΣΔΕ
WFA
Deloitte

Unilever: Η αειφορία προσφέρει ευκαιρίες στα brands

Πάνω από το 1/3 των παγκόσμιων καταναλωτών βασίζει σήμερα τις αγοραστικές του αποφάσεις στον κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο των brands, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε η Unilever.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Unilever

Οι διαφημίσεις στα social media θα ξεπεράσουν αυτές στις εφημερίδες

Ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά μέσα σχεδόν θα φθάσει τον τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Zenith Optimedia.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ZenithOptimedia

Trending NEWS

RBA 2016: Το Video της Τελετής Απονομής

RBA 2016: Το Video της Τελετής Απονομής

Παρακολουθήστε όλα όσα συνέβησαν το βράδυ της Δευτέρας 13 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής των RetailBusiness Awards 2016, στο Μέγαρο Μουσικής.

 Στην αία* relate η Παπαστράτος

Στην αία* relate η Παπαστράτος

Ανέλαβε μετά από κλειστό spec τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων