To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • Το brand Αντετοκούνμπο

    Το brand Αντετοκούνμπο

    Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκίνησε από τα ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ της Aθήνας και
    πλέον πρωταγωνιστεί στις τεράστιες «αρένες» του ΝΒΑ, κατακτώντας συνεχώς νέες και περισσότερες διακρίσεις. Την ίδια ώρα, εξελίσσεται σε ένα εξαιρετικά ισχυρό brand name διεθνούς εμβέλειας.

    Αφιερώματα
  • Rascal - Milko: Πίστεψέ το - Since 2014

    Rascal - Milko: Πίστεψέ το - Since 2014

    Η ομάδα της Rascal μιλά για τη συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ, στην υλοποίηση της νέας καμπάνιας για το Milko με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. 

    Αφιερώματα
  • Καταρρέει το brand «Ελλάδα»;

    Καταρρέει το brand «Ελλάδα»;

    Η πρόσφατη έρευνα της FutureBrand, που αξιολογεί το brand κάθε χώρας, φέρνει την Ιαπωνία στην κορυφή και «ρίχνει» την Ελλάδα, που έχει χάσει πολύ και σημαντικό έδαφος, στην 30ή θέση…

    Αφιερώματα
  • Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι

    Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι

    Η καμπάνια «Γραμμές» στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

    Αφιερώματα

Τελευταία Νέα

Το brand Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκίνησε από τα ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ της Aθήνας και
πλέον πρωταγωνιστεί στις τεράστιες «αρένες» του ΝΒΑ, κατακτώντας συνεχώς νέες και περισσότερες διακρίσεις. Την ίδια ώρα, εξελίσσεται σε ένα εξαιρετικά ισχυρό brand name διεθνούς εμβέλειας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
NBA
Aegean
ΔΕΛΤΑ
Αντετοκούνμπο

Rascal - Milko: Πίστεψέ το - Since 2014

Η ομάδα της Rascal μιλά για τη συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ, στην υλοποίηση της νέας καμπάνιας για το Milko με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αντετοκούνμπο
Rascal
Milko

Καταρρέει το brand «Ελλάδα»;

Η πρόσφατη έρευνα της FutureBrand, που αξιολογεί το brand κάθε χώρας, φέρνει την Ιαπωνία στην κορυφή και «ρίχνει» την Ελλάδα, που έχει χάσει πολύ και σημαντικό έδαφος, στην 30ή θέση…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
FutureBrand

Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι

Η καμπάνια «Γραμμές» στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
The Newtons Laboratory
ΟΠΑΠ
Boo Productions

Petra Ventura: Θέλουμε και οι Έλληνες να γίνουν brand ambassadors για τη Wiko

Η γαλλική εταιρεία smartphones Wiko κάνει επίσημα την είσοδό της στην ελληνική αγορά και η Petra Ventura, Head of Marketing & Communication, Wiko Southern Europe, μιλάει στο adbusiness τόσο για τη φιλοσοφία και τις αξίες του brand, όσο και για την επικοινωνιακή υποστήριξη του λανσαρίσματος στη χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Wiko

H Pitsos και η Jungle ανοίγουν τον φάκελο «Μάνα»!

Mια νέα πρωτότυπη social media καμπάνια «τρέχει» αυτό το διάστημα η Pitsos με την υπογραφή της Jungle. Ο Γιώργος Λευιτικός, Founder της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communication, BSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλούν για το project #MamaRules, που επιχειρεί να προχωρήσει το brand ένα βήμα παραπέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
BSH Οικιακές Συσκευές
Jungle
Pitsos

Mindhaus: Στρατηγικό Τουριστικό Marketing

Συνομιλούμε με την Τέτη Κανελλοπούλου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη για την MINDHAUS, τη νέα εταιρία της V+O στο χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας του marketing και του branding τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ιωσήφ Πάρσαλης
Mindhaus
Τέτη Κανελλοπούλου

Στα κορυφαία αθλητικά brand names ο Γ. Αντετοκούνμπο

Γνωστό αγγλικό site που ασχολείται με το μάρκετινγκ δημοσίευσε την λίστα με τους πιο εμπορικούς αθλητές στον κόσμο, τοποθετώντας σε αυτή και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αντετοκούνμπο
SportPromedia

Μια καμπάνια-ωδή στη μοναδικότητα

Για τη νέα καμπάνια της Coffee Island, η Jungle επέλεξε να συνεργαστεί με τον Παναγιώτη Τζεμπελίκο - Creative Director. Μαζί με τον Αλέξανδρο Ζαπανιώτη - General Manager, Coffee Island, μας παρουσιάζουν την επικοινωνία της πολυβραβευμένης ελληνικής αλυσίδας καφέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Coffee Island
Jungle

Επιτυχές το πρώτο Content Marketing Lab

Με τη συμμετοχή της Taboola και διακεκριμένων εταιρειών του χώρου, πραγματοποιήθηκε το τετράωρο Content Marketing Lab από το ThinkDigital Group στο χώρο του Κέντρου «Εξέλιξη».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ThinkDigital
Content Marketing Lab
Taboola

Καμπάνια απολαυστική, όπως η νέα Coca-Cola

Η McCann υπογράφει την καμπάνια λανσαρίσματος στην Ελλάδα της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, που ξεκινά την πορεία της από την ελληνική αγορά. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Coca Cola
McCann Athens
Central Athens

Trending NEWS

 Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Λαμπερές παρουσίες και επώνυμοι καλεσμένοι έδωσαν το «παρών» στα Hair Awards 2017 του περιοδικού Estetica Hellas της Direction Business Network, τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 στο Ζάππειο Μέγαρο για δεύτερη συνεχή χρονιά.

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

Ιδιαίτερα επιτυχείς ήταν οι εργασίες του 12ου Συνεδρίου του ECR Hellas, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 17 Μαΐου στον Ελληνικό Κόσμο, με στόχο να αναδείξουν τις ανατροπές στους τομείς της αγοράς και τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την ανάπτυξη.

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Ο Francis Ingham Chief  Executive του ICCO, του κορυφαίου διεθνούς οργανισμού για τις Δημόσιες Σχέσεις, παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το χώρο του PR σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλύει τους παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη και τονίζει πως το PR είναι η δημιουργική βιομηχανία του μέλλοντος.

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

H Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική