To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • Tο ντέρμπι της συνδρομητικής

    Tο ντέρμπι της συνδρομητικής

    Οι αθλητικές μεταδόσεις αποτελούν πάντα το «πετράδι στο στέμμα» κάθε συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας, και στην ελληνική αγορά η «κούρσα» είναι για ακόμη μια χρονιά σκληρή.

    Αφιερώματα
  • Melissa on the road!

    Melissa on the road!

    H phygital ενέργεια που «τρέχουν» αυτή την περίοδο Giraffes in the Κitchen και Μέλισσα Κίκιζας έχει κλέψει τις εντυπώσεις. Η Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Manager, η Ελίζα Βασιλοπούλου, Brand Manager της εταιρείας ζυμαρικών, και ο Σταύρος Κοντακτσής, senior partner της εταιρείας επικοινωνίας, εξηγούν στο adbusiness πώς προέκυψε και τι έχει ήδη καταφέρει.

    Αφιερώματα
  • Τα fake news πληγώνουν πλέον (και) την αγορά

    Τα fake news πληγώνουν πλέον (και) την αγορά

    Η επιδημία των ψευδών ειδήσεων δεν έχει περιοριστεί στο πολιτικό πεδίο, αλλά επεκτείνεται σταθερά και στο επιχειρείν, αλλοιώνοντας την εικόνα brands, επιχειρήσεων και οργανισμών…

    Αφιερώματα
  • Εξαγορές και συγχωνεύσεις: Κάμψη στο πρώτο εξάμηνο

    Εξαγορές και συγχωνεύσεις: Κάμψη στο πρώτο εξάμηνο

    Η σημαντική επιβράδυνση στην Κίνα συμπαρασύρει τη γενική κίνηση όσον αφορά τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις στο χώρο διαφήμισης και marketing, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας R3.

    Αφιερώματα

Τελευταία Νέα

Tο ντέρμπι της συνδρομητικής

Οι αθλητικές μεταδόσεις αποτελούν πάντα το «πετράδι στο στέμμα» κάθε συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας, και στην ελληνική αγορά η «κούρσα» είναι για ακόμη μια χρονιά σκληρή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
nova
Forthnet
Cosmote TV

Melissa on the road!

H phygital ενέργεια που «τρέχουν» αυτή την περίοδο Giraffes in the Κitchen και Μέλισσα Κίκιζας έχει κλέψει τις εντυπώσεις. Η Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Manager, η Ελίζα Βασιλοπούλου, Brand Manager της εταιρείας ζυμαρικών, και ο Σταύρος Κοντακτσής, senior partner της εταιρείας επικοινωνίας, εξηγούν στο adbusiness πώς προέκυψε και τι έχει ήδη καταφέρει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Melissa

Τα fake news πληγώνουν πλέον (και) την αγορά

Η επιδημία των ψευδών ειδήσεων δεν έχει περιοριστεί στο πολιτικό πεδίο, αλλά επεκτείνεται σταθερά και στο επιχειρείν, αλλοιώνοντας την εικόνα brands, επιχειρήσεων και οργανισμών…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΕΔΕ
Fake News

Εξαγορές και συγχωνεύσεις: Κάμψη στο πρώτο εξάμηνο

Η σημαντική επιβράδυνση στην Κίνα συμπαρασύρει τη γενική κίνηση όσον αφορά τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις στο χώρο διαφήμισης και marketing, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας R3.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
R3

Το brand Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκίνησε από τα ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ της Aθήνας και
πλέον πρωταγωνιστεί στις τεράστιες «αρένες» του ΝΒΑ, κατακτώντας συνεχώς νέες και περισσότερες διακρίσεις. Την ίδια ώρα, εξελίσσεται σε ένα εξαιρετικά ισχυρό brand name διεθνούς εμβέλειας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
NBA
Aegean
ΔΕΛΤΑ
Αντετοκούνμπο

Rascal - Milko: Πίστεψέ το - Since 2014

Η ομάδα της Rascal μιλά για τη συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ, στην υλοποίηση της νέας καμπάνιας για το Milko με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αντετοκούνμπο
Rascal
Milko

Καταρρέει το brand «Ελλάδα»;

Η πρόσφατη έρευνα της FutureBrand, που αξιολογεί το brand κάθε χώρας, φέρνει την Ιαπωνία στην κορυφή και «ρίχνει» την Ελλάδα, που έχει χάσει πολύ και σημαντικό έδαφος, στην 30ή θέση…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
FutureBrand

Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι

Η καμπάνια «Γραμμές» στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
The Newtons Laboratory
ΟΠΑΠ
Boo Productions

Petra Ventura: Θέλουμε και οι Έλληνες να γίνουν brand ambassadors για τη Wiko

Η γαλλική εταιρεία smartphones Wiko κάνει επίσημα την είσοδό της στην ελληνική αγορά και η Petra Ventura, Head of Marketing & Communication, Wiko Southern Europe, μιλάει στο adbusiness τόσο για τη φιλοσοφία και τις αξίες του brand, όσο και για την επικοινωνιακή υποστήριξη του λανσαρίσματος στη χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Wiko

H Pitsos και η Jungle ανοίγουν τον φάκελο «Μάνα»!

Mια νέα πρωτότυπη social media καμπάνια «τρέχει» αυτό το διάστημα η Pitsos με την υπογραφή της Jungle. Ο Γιώργος Λευιτικός, Founder της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communication, BSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλούν για το project #MamaRules, που επιχειρεί να προχωρήσει το brand ένα βήμα παραπέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
BSH Οικιακές Συσκευές
Jungle
Pitsos

Trending NEWS

 Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Οι νικητές των Hair Awards-Estetica Hellas 2017

Λαμπερές παρουσίες και επώνυμοι καλεσμένοι έδωσαν το «παρών» στα Hair Awards 2017 του περιοδικού Estetica Hellas της Direction Business Network, τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 στο Ζάππειο Μέγαρο για δεύτερη συνεχή χρονιά.

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

Ιδιαίτερα επιτυχείς ήταν οι εργασίες του 12ου Συνεδρίου του ECR Hellas, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 17 Μαΐου στον Ελληνικό Κόσμο, με στόχο να αναδείξουν τις ανατροπές στους τομείς της αγοράς και τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την ανάπτυξη.

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Ο Francis Ingham Chief  Executive του ICCO, του κορυφαίου διεθνούς οργανισμού για τις Δημόσιες Σχέσεις, παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το χώρο του PR σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλύει τους παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη και τονίζει πως το PR είναι η δημιουργική βιομηχανία του μέλλοντος.

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

H Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική