To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • Gold Effie για το «Χάρισε Δύναμη»

    Gold Effie για το «Χάρισε Δύναμη»

    Η ομάδα της Grey μάς μιλάει για την καμπάνια, που ξεχώρισε αρχικά στο γυναικείο κοινό και στη συνέχεια στα Effies.

    Αφιερώματα
  • ΜcCANN Athens: H ομάδα που φέρνει αποτελέσματα!

    ΜcCANN Athens: H ομάδα που φέρνει αποτελέσματα!

    Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια ομάδα για να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα; Πώς μπορεί να ανταποκριθεί απόλυτα ένα Agency στις τόσο διαφορετικές ανάγκες κάθε τοπικού brand; Υπάρχει, τελικά, μυστικό για την επιτυχία;

    Αφιερώματα
  • Θέστε στόχους για το 2017, όπως ο Zuckerberg

    Θέστε στόχους για το 2017, όπως ο Zuckerberg

    Ο Zuckerberg θέτει για τον εαυτό του ένα διαφορετικό προσωπικό στόχο κάθε χρόνο. Κάντε κι εσείς το ίδιο και γνωρίστε τα οφέλη.

    Αφιερώματα
  • Μύθοι για το Account-Based Marketing που θα ξεχαστούν το 2017

    Μύθοι για το Account-Based Marketing που θα ξεχαστούν το 2017

    Για τους B2B marketers το Account-Based Marketing αποτέλεσε το πιο... θορυβώδες θέμα του 2016 και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2017. Ακολοθούν πέντε μύθοι για το ABM που θα ξεχαστούν στο νέο έτος. 

    Αφιερώματα

Τελευταία Νέα

ΜcCANN Athens: H ομάδα που φέρνει αποτελέσματα!

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια ομάδα για να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα; Πώς μπορεί να ανταποκριθεί απόλυτα ένα Agency στις τόσο διαφορετικές ανάγκες κάθε τοπικού brand; Υπάρχει, τελικά, μυστικό για την επιτυχία;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
McCann Athens
Effie Hellas
Χάρης Παριανός

Μύθοι για το Account-Based Marketing που θα ξεχαστούν το 2017

Για τους B2B marketers το Account-Based Marketing αποτέλεσε το πιο... θορυβώδες θέμα του 2016 και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2017. Ακολοθούν πέντε μύθοι για το ABM που θα ξεχαστούν στο νέο έτος. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Account-Based Marketing

«Κλεινόν»: Οι τρυφερές Mυθιστορίες του Γιάννη Ευσταθιάδη για την Αθήνα

Ο λεπταίσθητος Έλληνας συγγραφέας έγραψε ένα βιβλίο για την πόλη των αντιφατικών συναισθημάτων, την Αθήνα αναφέρει πρόσφατο άρθρο της Lifo για τον Γιάννη Ευσταθιάδη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Γιάννης Ευσταθιάδης

Asset Ogilvy PR: 25 χρόνια είναι μια μεγάλη ιστορία. Κι ας είναι μόνο η αρχή

Θέλει πολύ μια εταιρεία PR για να δημιουργήσει μια είδηση; Ξέρουμε πως όχι. Η Asset Ogilvy Public Relations δεν χρειάζεται να το κάνει γιατί φέτος γιορτάζει τα 25 της χρόνια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Asset Ogilvy

«H χαρά να προσφέρεις!»

Οι άνθρωποι της JWT Athens και της AB Bασιλόπουλος μιλάνε στο adbusiness για την τελευταία καμπάνια της αλυσίδας, στην οποία πρωταγωνιστεί η χαρά της προσφοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΑΒ Βασιλόπουλος
JWT

Miles Young: Ένας αποχαιρετισμός με πολλά μαθήματα...

Μετά από 34 χρόνια στην Ogilvy & Mather και ακόμη περισσότερα στο χώρο της διαφήμισης γενικότερα, ο Miles Young άλλαξε πορεία. Με ένα πρόσφατο άρθρο του, αποχαιρέτησε τη βιομηχανία που αγάπησε και τόνισε τι χρειάζεται να γίνει στη συνέχεια…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ogilvy & Mather
Miles Young

Μήνυμα αλληλεγγύης από τη Wind

Το σημαντικό έργο δύο φιλανθρωπικών οργανισμών, ΕΛΕΠΑΠ και «Καρδιές για Όλους», στήριξαν με τη συμμετοχή τους στον 34ο Μαραθώνιο της Αθήνας δημοφιλείς Έλληνες με τη Wind Running Team.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Wind
ΕΛΕΠΑΠ
Αυθεντικός Μαραθώνιος
Καρδιές για Όλους

«Εσύ παίζεις, ο ΟΠΑΠ προσφέρει»

Μέγας Χορηγός του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας ήταν ο ΟΠΑΠ, ο οποίος, παράλληλα, είδε τον κόσμο να δείχνει εντυπωσιακή ανταπόκριση στο κάλεσμά του να συμμετάσχει στη δράση και την ειδική εφαρμογή «Κάτι Καλύτερο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΟΠΑΠ
Αυθεντικός Μαραθώνιος
Attica Department Stores

Trending NEWS

 Στην αία* relate η Παπαστράτος

Στην αία* relate η Παπαστράτος

Ανέλαβε μετά από κλειστό spec τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

HP: Ενθουσιώδης ανταπόκριση για τη διαφορετικότητα

HP: Ενθουσιώδης ανταπόκριση για τη διαφορετικότητα

Ο chief marketing officer της HP, Antonio Lucio παραχώρησε συνέντευξη στο Campaign, αναφερόμενος στο αίτημα της τεχνολογικής εταιρείας προς το ρόστερ συνεργατών της, να υιοθετήσουν περισσότερη διαφορετικότητα στο προσωπικό τους.