To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

    Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

    Η επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο της J. Walter Thompson, Tamara Ingram, επισκέφθηκε τη χώρα μας και μίλησε στο adbusiness για τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, τη φιλοσοφία της για τη διαφορετικότητα και την προσπάθεια του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου να φανταστεί εκ νέου το μέλλον.

    Αφιερώματα
  • Μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία

    Μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία

    Με τον νέο της διαδικτυακό τόπο ξεκίνησε η Eurobank το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της, και η Βιργινία Σώκου, Head of Digital Presence της τράπεζας, μαζί με τη Μαίρη Μανωλέλλη, Head of PM and Business Development της Linakis Digital, μας παρουσιάζουν το ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό project.

    Αφιερώματα
  • Open: Μια νέα ιδέα από την JWT και το Vodafone CU

    Open: Μια νέα ιδέα από την JWT και το Vodafone CU

    Το CU OPEN είναι μια multichannel πλατφόρμα με πολλές διαστάσεις. Πώς; Πού; Γιατί; Ανοιχτείτε.

    Αφιερώματα
  • Voicecasting.gr: Ψάχνοντας τη φωνή που κάνει τη διαφορά

    Voicecasting.gr: Ψάχνοντας τη φωνή που κάνει τη διαφορά

    Ο Θανάσης Γαλής μας δίνει τις λεπτομέρειες για την ηλεκτρονική πλατφόρμα που κάνει πολύ πιο εύκολη τη ζωή για όσους θέλουν να κάνουν μια ηχητική παραγωγή.

    Αφιερώματα

Τελευταία Νέα

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Η επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο της J. Walter Thompson, Tamara Ingram, επισκέφθηκε τη χώρα μας και μίλησε στο adbusiness για τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, τη φιλοσοφία της για τη διαφορετικότητα και την προσπάθεια του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου να φανταστεί εκ νέου το μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
JWT
Tamara Ingram

Μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία

Με τον νέο της διαδικτυακό τόπο ξεκίνησε η Eurobank το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της, και η Βιργινία Σώκου, Head of Digital Presence της τράπεζας, μαζί με τη Μαίρη Μανωλέλλη, Head of PM and Business Development της Linakis Digital, μας παρουσιάζουν το ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό project.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Eurobank
Linakis Digital

Voicecasting.gr: Ψάχνοντας τη φωνή που κάνει τη διαφορά

Ο Θανάσης Γαλής μας δίνει τις λεπτομέρειες για την ηλεκτρονική πλατφόρμα που κάνει πολύ πιο εύκολη τη ζωή για όσους θέλουν να κάνουν μια ηχητική παραγωγή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Voicecasting
Θανάσης Γαλής

Δοβλέτης: Η διαφημιστική επένδυση θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια

O CEO της MIG Media, Γιώργος Δοβλέτης μιλά στο adbusiness για την πρόσφατη διακοπή της συνεργασίας με την Cream, τη φιλοσοφία της εταιρείας και την πορεία της ελληνικής αγοράς στο πρόσφατο παρελθόν και το άμεσο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
MIG Media
Γιώργος Δοβλέτης

Facebook F8 2018: Η διαφάνεια κι ο άνθρωπος στο επίκεντρο

Τα νέα χαρακτηριστικά που παρουσίασε το Facebook κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του και τι φέρνουν για τους χρήστες και τα brands, όπως τα ανέλυσαν οι άνθρωποι της OgilvyRED.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Facebook
Zuckerberg

Τα brands "σκοράρουν" στο Παγκόσμιο Κύπελλο

Λίγες εβδομάδες πριν να ξεκινήσει η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, το Campaign εξετάζει τι κάνουν τα brands για να ευθυγραμμιστούν με τη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Ρωσία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
World Cup

Αγορά μπίρας: Με οδηγό τις εμπειρίες

Καθώς η αγορά μπίρας μπαίνει στην περίοδο υψηλής ζήτησης, όλες οι εταιρείες ζυθοποιίας ενισχύουν τις προσπάθειές τους στο κομμάτι της επικοινωνίας και του marketing, με στόχο να κερδίσουν και να έρθουν πιο κοντά στους καταναλωτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Orange Advertising
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Laurent Delmouly
εζα
Ζύθος ΒΑΠ

Trending NEWS

Ανάκαμψη αλλά και... προσαρμογή για τον κλάδο διαφήμισης στην Ελλάδα

Ανάκαμψη αλλά και... προσαρμογή για τον κλάδο διαφήμισης στην Ελλάδα

Ελαφρά ανάκαμψη γνώρισε η αγορά διαφήμισης το 2016, με τις εταιρείες του χώρου να δείχνουν πως έχουν προσαρμοστεί πλέον σε μεγάλο βαθμό στη νέα εποχή των μικρότερων μεγεθών για το χώρο σε σχέση με το παρελθόν.

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Η επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο της J. Walter Thompson, Tamara Ingram, επισκέφθηκε τη χώρα μας και μίλησε στο adbusiness για τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, τη φιλοσοφία της για τη διαφορετικότητα και την προσπάθεια του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου να φανταστεί εκ νέου το μέλλον.

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Περισσότερα από 500 άτομα στη λαμπερή τελετή απονομής, όπου η δημιουργικότητα και η ομορφιά κυριάρχησαν, ενώ οι Έλληνες κομμωτές είχαν και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

WPP: Αποχώρησε ο Sir Martin Sorrell!

WPP: Αποχώρησε ο Sir Martin Sorrell!

Mετά από 33 χρόνια, ο CEO του μεγαλύτερου πολυεθνικού ομίλου επικοινωνίας αποχωρεί από το WPP Group, στην σκιά έρευνας που διεξάγεται για το πρόσωπο του. Τι αναφέρει ο Πέτρος Κωνσταντινίδης