To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Το μέλλον της εργασίας

Όπως όλα δείχνουν, οι millennials πρόκειται να δημιουργήσουν μια νέα οικονομία, η οποία θα στηρίζεται στις περιστάσεις που τους κληροδοτήθηκαν…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
OgilvyRED
Jess Kimball Leslie

Guy Parker: Πρέπει όλοι να κατανοήσουν τα οφέλη της αυτοδέσμευσης

Ο επικεφαλής της επιτυχημένης Advertising Standards Authority στη Μεγάλη Βρετανία βρέθηκε στην Ελλάδα για το πρόσφατο συνέδριο της EASA στην Αθήνα και μίλησε στο adbusiness για την αυτοδέσμευση στη διαφήμιση, τα οφέλη που προσφέρει και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΣΕΕ
ASA
Guy Parker

Θα επικρατήσει η ολιστική αντίληψη στο PR

Οι Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants), Γιώργος Λιμπέρης (Palladian Communications Specialists) και Δημήτρης Ρούλιας (Out of the Box), που αποτελούν τη Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, αναλύουν την εικόνα και τις συνθήκες στη σημερινή ελληνική αγορά PR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
Κίμων Αντύπας
Γιώργος Λιμπέρης
Δημήτρης Ρούλιας

Χρήστος Π. Μοσχανδρέου: Η Αdvert αποχώρησε με το «κεφάλι ψηλά»

Ο Χρήστος Π. Μοσχανδρέου μιλάει στο adbusiness για τα 40 χρόνια πορείας του στην ελληνική διαφήμιση, τα όσα αισθάνεται μετά την αποχώρηση της Advert Athens από την αγορά, αλλά και την Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας Ι.Π. Μεσολογγίου Χρήστου και Σοφίας Μοσχανδρέου, που γιορτάζει φέτος 20 χρόνια πορείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Advert Athens
Μοσχανδρέου

Η καμπάνια της Frank & Fame για την πόλη της Αθήνας

Αυτή η καμπάνια είχε από το brief της κάτι μοναδικό. Είναι η πρώτη φορά που ιδιωτικός και δημόσιος τομέας συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό. Την προβολή της Αθήνας σαν τουριστικό προορισμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Frank & Fame
Rabbeats Music
x-rated

Αpivita & attp: Πρόσωπα Γεμάτα Φως

Τρεις γυναίκες δυναμικές, γεμάτες ζωντάνια και θετική ενέργεια μας ανοίγουν την καρδιά τους και ξετυλίγουν το νήμα της ιστορίας και τα μυστικά της νέας, ξεχωριστής καμπάνιας  με τίτλο «Πρόσωπα γεμάτα φως», για τη σειρά αντηλιακών Αpivita με την καινοτομία 3D PRO-ALGAE.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
attp
apivita

Η Misko έχει κερδίσει το μεγάλο στοίχημα

Ο Θάνος Αθανασόπουλος, Διευθυντής Marketing, Barilla Hellas, μιλάει για τα 90 χρόνια επιτυχημένης πορείας της Misko στην ελληνική αγορά, τις δράσεις για τον εορτασμό της επετείου, αλλά και την ανανέωση της σχέσης του brand με το κοινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Misko
Barilla
Θάνος Αθανασόπουλος

Trending NEWS

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

ECR Hellas: Ακροβατώντας προς την Ανάπτυξη

Ιδιαίτερα επιτυχείς ήταν οι εργασίες του 12ου Συνεδρίου του ECR Hellas, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 17 Μαΐου στον Ελληνικό Κόσμο, με στόχο να αναδείξουν τις ανατροπές στους τομείς της αγοράς και τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την ανάπτυξη.

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Ο Francis Ingham Chief  Executive του ICCO, του κορυφαίου διεθνούς οργανισμού για τις Δημόσιες Σχέσεις, παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το χώρο του PR σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλύει τους παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη και τονίζει πως το PR είναι η δημιουργική βιομηχανία του μέλλοντος.

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

7η Ετήσια Ειδική Έκδοση CSR Reports

H Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική