Open: Μια νέα ιδέα από την JWT και το Vodafone CU
Το CU OPEN είναι μια multichannel πλατφόρμα με πολλές διαστάσεις. Πώς; Πού; Γιατί; Ανοιχτείτε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CU OPEN είναι μια multichannel πλατφόρμα με πολλές διαστάσεις. Πώς; Πού; Γιατί; Ανοιχτείτε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Γαλής μας δίνει τις λεπτομέρειες για την ηλεκτρονική πλατφόρμα που κάνει πολύ πιο εύκολη τη ζωή για όσους θέλουν να κάνουν μια ηχητική παραγωγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑattp και Elbisco δίνουν όλες τις λεπτομέρειες της νέας καμπάνιας για τα προϊόντα Αλλατίνη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKάθε παιδί πρέπει να μεγαλώνει στον κόσμο του Internet με ασφάλεια.
To Internet είναι σαν τη θάλασσα... Απέραντο. Μαγικό. Χωρίς όρια.
Η Event Plus μετράει πλέον περισσότερα από 10 χρόνια πορείας, προσφέροντας tailor made (customized) υπηρεσίες στο χώρο του event management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO CEO της MIG Media, Γιώργος Δοβλέτης μιλά στο adbusiness για την πρόσφατη διακοπή της συνεργασίας με την Cream, τη φιλοσοφία της εταιρείας και την πορεία της ελληνικής αγοράς στο πρόσφατο παρελθόν και το άμεσο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα χαρακτηριστικά που παρουσίασε το Facebook κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του και τι φέρνουν για τους χρήστες και τα brands, όπως τα ανέλυσαν οι άνθρωποι της OgilvyRED.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες εβδομάδες πριν να ξεκινήσει η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, το Campaign εξετάζει τι κάνουν τα brands για να ευθυγραμμιστούν με τη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Ρωσία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς η αγορά μπίρας μπαίνει στην περίοδο υψηλής ζήτησης, όλες οι εταιρείες ζυθοποιίας ενισχύουν τις προσπάθειές τους στο κομμάτι της επικοινωνίας και του marketing, με στόχο να κερδίσουν και να έρθουν πιο κοντά στους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτελέχη της Amstel και της Frank & Fame αποκαλύπτουν όλες τις λεπτομέρειες για την καμπάνια με τίτλο «Κέρνα μία AMSTEL».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο Taste Festivals, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα γαστρονομικών φεστιβάλ, που δραστηριοποιείται σε 20 και πλέον μεγάλες μητροπόλεις του πλανήτη, έρχεται και στην Αθήνα, μέσω της επίτευξης πενταετούς συνεργασίας με την Toposophy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλες οι λεπτομέρειες για τη νέα καμπάνια της Leroy Merlin, που εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory