To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Open: Μια νέα ιδέα από την JWT και το Vodafone CU

Open: Μια νέα ιδέα από την JWT και το Vodafone CU

Το CU OPEN είναι μια multichannel πλατφόρμα με πολλές διαστάσεις. Πώς; Πού; Γιατί; Ανοιχτείτε.

OPEN INSIGHT
Αλέξανδρος Ρουσέας
Ειρήνη Αναγνωστοπούλου


Ανοίξου κι άνοιξε. Η νέα υπογραφή του CU έρχεται ως φυσική συνέχεια της πορείας του κι ως εκπλήρωση μιας σειράς επιθυμιών και αναγκών του κοινού 18-24 όπως και του ίδιου του brand το οποίο έχει υπερδιπλασιάσει πια το μερίδιο του. Επιθυμία και ανάγκη για επαναπροσδιορισμό, εξερεύνηση, αναζήτηση.Οι νέοι, φύσει και θέσει αισιόδοξοι, θέλουν έτσι κι αλλιώς να ανακαλύψουν τον κόσμο και τον εαυτό τους. Να ανοιχτούν στη ζωή και να ζητήσουν αυτό που θέλουν. Να ζήσουν εμπειρίες, να δημιουργήσουν, να εξελιχθούν. 

Η εξερεύνηση είναι μια πραγματικότητα με πολλές διαστάσεις. Η φυσική: ταξίδια, πόλη, ακούσματα, αισθήσεις, κουλτούρες, γεύσεις, το κάθε μέρα. Πιο μέσα η εξερεύνηση του «εαυτού»: προσωπική έκφραση, πνευματικές αναζητήσεις, ανάπτυξη δεξιοτήτων και ταλέντων και τα επιτεύγματα ως όφελος. Κι όλα αυτά τα συμπληρώνει η εξερεύνηση ως πρίσμα.

Δλδ. πως αντιμετωπίζω τις καταστάσεις με ανοιχτό μυαλό, δεν περιορίζομαι από στερεότυπα, δεν ακολουθώ την πεπατημένη, αλλά φτιάχνω το δικό μου δρόμο. Άρα «Seize my Life» ή «Θέλω να εξερευνώ για να διευρύνω τους ορίζοντές μου και να εξελίσσομαι».

OPEN CONCEPT & ID 
Ηλίας Γκάρλας
Πήτερ Οικονόμου


Εν αρχή το killer insight.

Μετά όλα είναι ανοιχτά για δημιουργία. Το CU μας έχει συνηθίσει να ορίζει νέα standards με τις ιδέες του: Restart, CU Around, CU#Protifora, CU Φοιτητικό, έχοντας βραβευτεί γι' αυτό περισσότερες από 25 φορές τα τελευταία 5 χρόνια. Σήμερα ένα OPEN ecosystem δημιουργείται κι εξαπλώνεται across channels και touch points εκφράζοντας, στηρίζοντας κι εμπνέοντας πέρα από τα προφανή, τους εξερευνητές της ζωής. 

Μια νέα οπτική και γραπτή γλώσσα επικοινωνεί χειροπιαστά benefits και αξίες όπως: open data -voice -app-innovation-experiences και open mind- heart- dreams-options-ideas-yourself... Δεν είναι μόνο η κινηματογράφηση, το audio-manifesto, η μουσική, το εικαστικό στίγμα, τα οποία καθιέρωσαν την νέα ταυτότητα του CU OPEN. Είναι η αλήθεια που φέρνει μαζί. Αυτή είναι η μαγεία του, made by CU youth team και JWT, την πιο open ομάδα…





OPEN CAMPAIGN
Ηλίας Γκάρλας
Πήτερ Οικονόμου


Ανοίξου και ψάξ’ την.

Αυτή είναι η νέα ιδέα του CU. Βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα. Εμπνευσμένη από αληθινά όνειρα. Μια OPEN καμπάνια η οποία λέει: Είναι οκ να ψάχνεσαι και να την ψάχνεις. Να έχεις την ελευθερία, την ισότητα, τις ευκαιρίες να μπορείς να περιπλανιέσαι και να ανακαλύπτεις τον κόσμο και τον εαυτό σου. Είναι οκ να σου αρέσει το ένα ή το άλλο ή απλά να μη σου αρέσει τίποτα γιατί έχεις κάτι καινούργιο να προτείνεις.

Να δοκιμάζεις πράγματα μέχρι να ανακαλύψεις σε τι ξεχωρίζεις. Να προκαλείς τις εξελίξεις και να εξελίσσεσαι ο ίδιος. Γιατί μπορεί να ξέρεις ήδη τι δεν θέλεις αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση κι ανάγκη να βρεις αυτό που θέλεις. Κι αν ο κόσμος έχει σύνορα να σκέφτεσαι ότι είναι πιο χαμηλά από τη δική σου ορμή. Το CU λέει ναι σε αυθεντικότητα, πρωτοτυπία, διαφοροποίηση. Είναι η φωνή στο μυαλό που σε παρακινεί αλλά και η «καβάτζα» σου για να πετύχεις μικρούς και μεγάλους στόχους. Ανοίξου. Σε παίρνει. 

Σχετικά με το φιλμ ένα βασικό συστατικό της ιδέας είναι η μοναδικότητα του touch id στο κινητό. Ένα στοιχείο telco το οποίο για πρώτη φορά βλέπουμε να έχει θεμελιώδη γενεσιουργό ρόλο και επιπλέον επέτρεψε την οργανική συμμετοχή του κινητού εντός της ιστορίας σχεδόν «αθόρυβα». Η αφηγηματική πλοκή χτίζεται και αντλεί έμπνευση από παγκόσμιους μύθους εξερεύνησης όπως η Cinderella, Alice in Wonderland και Οδύσσεια, ο συνδυασμός των οποίων δημιουργεί αντίστοιχα 3 διακριτά επίπεδα exploration: physical, self και beyond the obvious. Ο ήρωας σε όλο αυτό το ταξίδι «ανοίγεται» και βιώνει καταστάσεις με ανοιχτό μυαλό, δεν περιορίζεται από στερεότυπα, δεν ακολουθεί την πεπατημένη, επιλέγει τον δικό του δρόμο και κερδίζει personal growth μέσα από εμπειρίες και mind shifting σκηνές, οι οποίες ενσαρκώνουν το OPEN μανιφέστο το οποίο σε μορφή audio μας ξεναγεί καθόλη τη διάρκεια.


OPEN & ROLL
Βασίλης Τσούγιας
Ελεωνόρα Βουτυράκη


Στην πρώτη φάση εισάγουμε τη νέα OPEN ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση για το CU. Στη δεύτερη φάση, και καθώς ξεδιπλώνεται η καμπάνια μας, το OPEN νοηματοδοτείται μέσα από παραδείγματα, αληθινές ιστορίες και περιεχόμενο. Η νέα μέρα βρίσκει το CU εκεί όπου βρίσκεται το κοινό μας δηλαδή στον ψηφιακό κόσμο.

Η αξιοποίηση διαφορετικών digital μέσων, πλατφορμών και formats σεβόμενοι τις  ιδιαιτερότητες αλλά και με δημιουργικό τρόπο μας διασφαλίζει ότι το μήνυμα μας θα περάσει στο κοινό μας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Παράλληλα, από την πρώτη στιγμή ενεργοποιήθηκαν όλα τα μέσα όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor κ.α. ώστε άμεσα να πετύχουμε το mass awareness στο κοινό μας για αυτή την μεγάλη αλλαγή. Επιπλέον με native τρόπους προβολής και content που δημιουργούμε στα δικά μας social media δείχνουμε το εύρος και την ουσία του OPEN. Τα πρώτα αποτελέσματα across είναι πολύ ενθαρρυντικά με πάνω από 2 εκ. views και comments στο πρώτο διάστημα του λανσαρίσματος.


OPEN WAY OF WORKING 
Αλέξανδρος Ρουσέας
Χάιδω Ηλιοπούλου


Για να εμπιστευτεί το νεανικό κοινό ένα brand, περιμένει να του μιλήσει ειλικρινά και ουσιαστικά. Να το αντιμετωπίσει ως ίσο, να κατανοήσει την πραγματικότητα που ζει και να είναι δίπλα του, ώστε να του δώσει όλα όσα χρειάζεται για να αναπτυχθεί, να ανακαλύψει, να ζήσει μοναδικές στιγμές. Σημαντικό στοιχείο λοιπόν είναι η ίδια η ομάδα που δουλεύει σε κάθε youth brand. 

Στο CU, ο παλμός του νεανικού κοινού χτυπάει μέσα στην Youth ομάδα της Vodafone. Έχουμε το mindset το οποίο αντιπροσωπεύει το κοινό μας, την κατάλληλη ομάδα και τα σωστά εργαλεία τα οποία μας παρέχουν άμεση πρόσβαση στις σκέψεις, τους προβληματισμούς και τις επιθυμίες του. O τρόπος λειτουργίας της Youth ομάδας της Vodafone, στην οποία αναπόσπαστο κομμάτι είναι και τα agencies μας όπως η JWT, έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην μέχρι τώρα πορεία του CU δίνοντας στο brand τον edgy και youth χαρακτήρα του.

Έτσι η Vodafone μέσα από το CU έχει βρει τον πιο κατάλληλο τρόπο να απευθυνθεί σε ένα απαιτητικό αλλά και στρατηγική σημασίας κοινό όπως είναι το νεανικό.

Τέλος, η ομάδα CU είναι πάντα σε συνεννόηση με την ομάδα επικοινωνίας της Vodafone, ώστε κάθε καμπάνια στο νεανικό κοινό, να λειτουργεί αθροιστικά προς όφελος της εικόνας της Vodafone.

OPEN ECOSYSTEM 
Αλέξανδρος Ρουσέας


Το CU είναι OPEN. Ως ένα αυθεντικά youth brand τολμάει την εξερεύνηση και γίνεται enabler του OPEN mindset μιας και μέσα από τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δράσεις του υποστηρίζει το κοινό του σε αυτή την αναζήτηση.

Η launch καμπάνια του OPEN, πλαισιωμένη από τη νέα σειρά data πακέτων και υπηρεσιών, με έμφαση στα social media και τις εφαρμογές που αφορούν τους νέους είναι μόνο τα πρώτα βήματα σε αυτή τη νέα κατεύθυνση του brand.

Στόχος μας είναι το αμέσως επόμενο διάστημα να επανατοποθετήσουμε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του CU κάτω από την καινούργια στρατηγική. Δημιουργώντας έτσι ένα OPEN οικοσύστημα για το CU που θα μας καταστήσει έναν πραγματικό exploration partner στα χέρια του Youth κοινού.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ



JWT ATHENS

VODAFONE

Creative Director Ηλίας Γκάρλας

Αλέξανδρος Ρουσέας Youth Segment Manager

Senior Art Director Πήτερ Οικονόμου

Βασίλης Τσούγιας Senior Brand Manager

Account Manager Ειρήνη Αναγνωστοπούλου

Ελεάνα Αναπολιτάνου Assistant Brand Manager

Strategic Business Consultant Ζοζέφ Μεζάν

Ελεωνόρα Βουτυράκη Content, Media & Public Relations Sr. Coordinator

Strategic Planning Director Matt Gerber

Ελένη Μεζίτη Senior Product Manager

Strategic Planner Κοραλλία Γκριμοπούλου

Κωνσταντίνος Μουμούρης Head Of Youth & Mass Segment

Head of Digital & Innovation Κώστας Νιώτης

Χάιδω Ηλιοπούλου Head of Brand, Marketing Comms & Insights

Digital Account Director Γιάννης Αντωνίου

Αρετή Τσώρου Propositions, Retail & Terminals Marketing Comms Manager

Digital Creative Director Βασίλης Παπαγεωργίου

Στέλλα Έλληνα Senior Media Planner & Budget Controller


Σοφία Βουτσιτσούδη Senior Media Planner & Budget Controller



MAGIKON

MINDSHARE

Director Χάρης Πατραμάνης

Τάσος Κιτσαράς Γενικός Διευθυντής

Executive Producer Μανώλης Σακκαδάκης

Μαργαρίτα Ηλιακοπούλου Media Director

Producer Τάκης Δημόπουλος

Κωνσταντίνος Δανιάς Head of Digital

TAGS: JWT, Vodafone, Magikon