Νέα integrated καμπάνια για τη Lacta από την Ogilvy
Μια σειρά τηλεοπτικών σποτ, outdoor καμπάνια σε στάσεις λεωφορείου και στο Metro, Social Media και μια νέα online σειρά περιλαμβάνει η νέα δουλειά της OgilvyOne Athens και της Bold Ogilvy & Mather για τη Lacta.
Η νέα καμπάνια που σχεδίασε η OgilvyOne Athens μαζί με την Bold Ogilvy & Mather υπόσχεται πως κάθε κομμάτι Lacta είναι σαν να ερωτεύεσαι από την αρχή και καλεί τον κόσμο να ανακαλύψει τον νέο του μεγάλο έρωτα μέσα από τις διαφορετικές γεύσεις της αγαπημένης του σοκολάτας.
Η «αρχή» έγινε με το τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Αποστόλη Τότσικα να θυμάται τη σχέση του κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Μια σειρά από 3D animated τηλεοπτικά σποτ δείχνουν το «καλειδοσκόπιο» των γεύσεων που προσφέρουν οι διάφορες σοκολάτες Lacta, καθώς και οι νέες Lacta Triple και Lacta Big Time Peanut & Caramel. Το καλειδοσκόπιο των γεύσεων είναι και το βασικό θέμα της outdoor καμπάνιας σε στάσεις λεωφορείου και στο Metro, ενώ αντίστοιχα animated καλειδοσκόπια εκπλήσσουν το κοινό στα Social Media.
Όμως αυτή ήταν μόνο η αρχή, μιας και η ιστορία του τηλεοπτικού σποτ αποτελεί το έναυσμα για τη νέα σειρά της Lacta με τίτλο «Από την αρχή», που έρχεται online τον Γενάρη του 2017, από τους δημιουργούς των επιτυχιών «Κάνε το βήμα» και «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο», που τόσο αγαπήθηκαν από το κοινό.
Η σειρά αποτελείται από 5 δεκάλεπτα επεισόδια, με πρωταγωνιστές τον Αποστόλη Τότσικα και την Έλλη Τρίγγου («Suntan»). Το σενάριο έγραψε και πάλι η Μυρτώ Κοντοβά, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης («Μαύρο Λιβάδι»), σε παραγωγή της Foss Productions, με concept και επιμέλεια της OgilvyOne Athens. Η υπόθεση αφορά σε έναν άντρα που ενώ δεν πιστεύει στον έρωτα και στις σχέσεις που κρατούν πάνω από μία βραδιά, ερωτεύεται την κοπέλα του ονείρου που βλέπει, ξανά και ξανά από την αρχή, κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Η εμμονή του με αυτήν γίνεται τόσο μεγάλη, που στο τέλος πείθεται πως υπάρχει στην πραγματικότητα και αποφασίζει να ψάξει να τη βρει...
Η σειρά γυρίστηκε στην Αθήνα και στην Τζια, ενώ το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ζήσει την εμπειρία του πρωταγωνιστή, μέσα από ειδικά γυρισμένες σκηνές σε 360 Virtual Reality. Η συνέχεια επί της οθόνης!
Συντελεστές
OgilvyOne Athens
Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director
Θοδωρής Τσεκούρας, Creative Director
Gert Tzafa, Senior Art Director
Γιώργος Θεοδωρακόπουλος, Associate Creative Director
Αθανασία Λυκούδη, Web Designer
Χρηστίνα Αληφακιώτη, Business Unit Director
Νικόλας Τσάκωνας, Account Manager
Bold Ogilvy & Mather
Θοδωρής Πολίτης, Business Unit Director
Έλενα Βλαγκούλη, Account Director
Νίκος Καλοζύμης, Account Manager
Μαρία Παντελοπούλου, Graphic Designer
Foss Productions
Executive producer: Στέλιος Κοτιώνης
Line Producer: Στέλιος Λυκουρέσης
Σκηνοθέτης: Βαρδής Μαρινάκης
Σενάριο: Μυρτώ Κοντοβά
Story: Πάνος Σαμπράκος
Μοντάζ: Λάμπης Χαραλαμπίδης
Casting: Ready2Cast
Δ/νση Φωτογραφίας: Αντώνης Ζκέρης
Art Director: Δάφνη Κούτρα
Styling: Νατάσσα Σαρρή / Boudoir
Μουσική: Βαγγέλης Τούντας
Ερμηνεία: Νατάσα Μηνδρινού
Η νέα καμπάνια που σχεδίασε η OgilvyOne Athens μαζί με την Bold Ogilvy & Mather υπόσχεται πως κάθε κομμάτι Lacta είναι σαν να ερωτεύεσαι από την αρχή και καλεί τον κόσμο να ανακαλύψει τον νέο του μεγάλο έρωτα μέσα από τις διαφορετικές γεύσεις της αγαπημένης του σοκολάτας.
Η «αρχή» έγινε με το τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Αποστόλη Τότσικα να θυμάται τη σχέση του κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Μια σειρά από 3D animated τηλεοπτικά σποτ δείχνουν το «καλειδοσκόπιο» των γεύσεων που προσφέρουν οι διάφορες σοκολάτες Lacta, καθώς και οι νέες Lacta Triple και Lacta Big Time Peanut & Caramel. Το καλειδοσκόπιο των γεύσεων είναι και το βασικό θέμα της outdoor καμπάνιας σε στάσεις λεωφορείου και στο Metro, ενώ αντίστοιχα animated καλειδοσκόπια εκπλήσσουν το κοινό στα Social Media.
Όμως αυτή ήταν μόνο η αρχή, μιας και η ιστορία του τηλεοπτικού σποτ αποτελεί το έναυσμα για τη νέα σειρά της Lacta με τίτλο «Από την αρχή», που έρχεται online τον Γενάρη του 2017, από τους δημιουργούς των επιτυχιών «Κάνε το βήμα» και «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο», που τόσο αγαπήθηκαν από το κοινό.
Η σειρά αποτελείται από 5 δεκάλεπτα επεισόδια, με πρωταγωνιστές τον Αποστόλη Τότσικα και την Έλλη Τρίγγου («Suntan»). Το σενάριο έγραψε και πάλι η Μυρτώ Κοντοβά, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης («Μαύρο Λιβάδι»), σε παραγωγή της Foss Productions, με concept και επιμέλεια της OgilvyOne Athens. Η υπόθεση αφορά σε έναν άντρα που ενώ δεν πιστεύει στον έρωτα και στις σχέσεις που κρατούν πάνω από μία βραδιά, ερωτεύεται την κοπέλα του ονείρου που βλέπει, ξανά και ξανά από την αρχή, κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Η εμμονή του με αυτήν γίνεται τόσο μεγάλη, που στο τέλος πείθεται πως υπάρχει στην πραγματικότητα και αποφασίζει να ψάξει να τη βρει...
Η σειρά γυρίστηκε στην Αθήνα και στην Τζια, ενώ το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ζήσει την εμπειρία του πρωταγωνιστή, μέσα από ειδικά γυρισμένες σκηνές σε 360 Virtual Reality. Η συνέχεια επί της οθόνης!
Συντελεστές
OgilvyOne Athens
Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director
Θοδωρής Τσεκούρας, Creative Director
Gert Tzafa, Senior Art Director
Γιώργος Θεοδωρακόπουλος, Associate Creative Director
Αθανασία Λυκούδη, Web Designer
Χρηστίνα Αληφακιώτη, Business Unit Director
Νικόλας Τσάκωνας, Account Manager
Bold Ogilvy & Mather
Θοδωρής Πολίτης, Business Unit Director
Έλενα Βλαγκούλη, Account Director
Νίκος Καλοζύμης, Account Manager
Μαρία Παντελοπούλου, Graphic Designer
Foss Productions
Executive producer: Στέλιος Κοτιώνης
Line Producer: Στέλιος Λυκουρέσης
Σκηνοθέτης: Βαρδής Μαρινάκης
Σενάριο: Μυρτώ Κοντοβά
Story: Πάνος Σαμπράκος
Μοντάζ: Λάμπης Χαραλαμπίδης
Casting: Ready2Cast
Δ/νση Φωτογραφίας: Αντώνης Ζκέρης
Art Director: Δάφνη Κούτρα
Styling: Νατάσσα Σαρρή / Boudoir
Μουσική: Βαγγέλης Τούντας
Ερμηνεία: Νατάσα Μηνδρινού