Tempo OMD Signals 2024/25 Online Event
Παρουσιάστηκαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τάσεις όπως καταγράφονται από τα κοινωνικά και καταναλωτικά signals στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τάσεις όπως καταγράφονται από τα κοινωνικά και καταναλωτικά signals στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκλήρωσαν το πρόγραμμα Taboola PRO που προσφέρουν Project Agora και Taboola
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαι τους καλεί, να δράσουν με ενέργειες που θα συμβάλουν θετικά στην τοπική κοινωνία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μέτρηση έγινε σε συνεργασία με την DoubleVerify για λογαριασμό της Star Automotive Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εκστρατεία ενημέρωσης σχετικά με τους τους νέους κανόνες διαχείρισης των παραλιών, την εξασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών και την προστασία του περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ενημέρωση του κοινού για την έλευση των νέων Flamin’ Hot – Cheetos, Doritos & Ruffles
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετείχε στο πρόγραμμα Taboola PRO που προσφέρουν Project Agora και Taboola
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπηρεσίες επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα εργαλείο αιχμής για τη βελτιστοποίηση επενδύσεων σε precision marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo διάσημο brand, που επένδυσε 142 εκατ. δολάρια πέρσι σε media, ενοποίησε στην UM τον λογαριασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα που προσφέρουν Project Agora και Taboola
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory