To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

ΣΕΔΕΑ: Ξανά στο στόχαστρο οι εταιρίες δημοσκοπήσεων

ΣΕΔΕΑ: Ξανά στο στόχαστρο οι εταιρίες δημοσκοπήσεων

Την έντονη δυσαρέσκειά του εκφράζει ο Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) καθώς όπως υποστηρίζει για μία ακόμη φορά βρίσκεται εν μέσω πολιτικής αντιπαράθεσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΣΕΔΕΑ
Η iFIT αναθέτει στην ActiveMedia Group

Η iFIT αναθέτει στην ActiveMedia Group

Τις 10 καλύτερες ελληνικές διαδρομές τρεξίματος, σε συνεργασία με τον κορυφαίο Ελληνοαμερικανό υπερμαραθωνοδρόμο Κωνσταντίνο Καρνάζη και τη βραβευμένη Boo Productions

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Active Media
Πέτρος Καραχάλιος, CEO Greece, dentsu: Η επόµενη µέρα χρειάζεται µια διαφορετική µατιά

Πέτρος Καραχάλιος, CEO Greece, dentsu: Η επόµενη µέρα χρειάζεται µια διαφορετική µατιά

O επικεφαλής του οµίλου dentsu στην Eλλάδα για το διεθνές πρόγραµµα µετασχηµατισµού της dentsu international, όσα προβλέπει για την Ελλάδα αλλά και για την τεράστια ευκαιρία-πρόκληση που θεωρεί πως «κρύβει» για τα Media Agencies η νέα πραγµατικότητα που διαµορφώνεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Πέτρος Καραχάλιος
dentsu international
L’Oreal:  Συνεχίζει με την Tempo OMD

L’Oreal: Συνεχίζει με την Tempo OMD

Ολοκληρώθηκε το media spec με την Tempo ΟΜD να διατηρεί τον λογαριασμό για τα offline μέσα και να αναλαμβάνει, επίσης, και το κόμματι του online, εκτός από το paid/search που ανατέθηκε στην UM.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Tempo OMD
UM
L'Oreal
Κώστας Χούντας: Better Decisions, Faster

Κώστας Χούντας: Better Decisions, Faster

Τον τρόπο µε τον οποίο θεωρητικά το OMD Design και πρακτικά οι τεχνολογίες και οι εφαρµογές του OMNI µπορούν να οδηγήσουν στην καινοτοµία, τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία στην ελληνική αγορά, µας αναλύει ο Kώστας Xούντας, Strategy & Business Analytics Officer της Tempo OMD.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Tempo OMD
Χάρης Λαούδης, CEO, Ira Media: Επιλέγουμε το δρόμο της επένδυσης στην καινοτομία

Χάρης Λαούδης, CEO, Ira Media: Επιλέγουμε το δρόμο της επένδυσης στην καινοτομία

Tρεις νέες πλατφόρμες στην κατεύθυνση του media efficiency και καινούργιες επενδύσεις. Ο Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media, μίλησε στο adbusiness για το πλάνο της εταιρείας για τη νέα χρονιά, αλλά και τη διαδρομή της μέχρι σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ira Media

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.