Publicis Groupe Greece: Kινήσεις μετασχηματισμού για τα Media Agencies
Το Publicis Groupe Greece ανακοίνωσε την ανάληψη νέων καθηκόντων από 4 στελέχη του στον τομέα των Media, με σκοπό τόσο την περαιτέρω βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, όσο και την ακόμα δυναμικότερη αναπτυξιακή εξέλιξη του Ομίλου.
Ο CEO του Publicis Groupe Greece & Southeast Europe, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Η υψηλή αναπτυξιακή πορεία που έχουμε επιτύχει τα τελευταία χρόνια, μας φέρνει στην ευχάριστη θέση να πραγματοποιούμε αυτό το επόμενο βήμα μετασχηματισμού και αναδιοργάνωσης. Έχουμε ήδη κάνει μεγάλα βήματα για την εξέλιξη μας και με αυτές τις αλλαγές θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε ακόμα πιο δυναμικά, κάτω από το μοντέλο The Power of One, ως μια μεγάλη δύναμη στον χώρο των media αλλά και των creative services».
Συγκεκριμένα, η Αντιγόνη Γαλάνη αναλαμβάνει ρόλο CMO (Chief Media Officer), έχοντας πλέον υπό την ευθύνη της τα τρία media agencies του Ομίλου, Spark Foundry, Starcom και Zenith. Η Αντιγόνη Γαλάνη, με 30 έτη προϋπηρεσίας και πολύ επιτυχημένη πορεία στη διαχείριση ανθρώπων αλλά και στο business development αναλαμβάνει τον σημαντικό αυτό ρόλο που δημιουργήθηκε με στόχο τον ακόμα καλύτερο στρατηγικό σχεδιασμό των τριών media agencies, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της δυναμικής τους, αλλά και του ξεχωριστού positioning του καθενός στην αγορά.
Επιπλέον, η Βίβη Καμάμη αναλαμβάνει ρόλο Chief Product, Integration & Innovation Officer, του Ομίλου. Με αυτόν τον τρόπο, το Publicis Groupe Greece ενισχύει τον ξεκάθαρο προσανατολισμό του προς το ολιστικό και νεωτεριστικό μοντέλο λειτουργίας του. Με 4 δεκαετίες σπουδαίας διαδρομής στον κλάδο, και έχοντας καίρια συντελέσει στην εφαρμογή πολλών νεωτερισμών του κλάδου, η Βίβη Καμάμη θα ξεκλειδώσει τα σημαντικά capabilities της σε αυτόν τον καινούριο - και πολύ σημαντικό για τον τοπικό οργανισμό – ρόλο, επενδύοντας όλη την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει.
Παράλληλα, η Αγγέλα Ρέντζου και ο Χρήστος Κουρούδης αναβαθμίζονται, αναλαμβάνοντας τον ρόλο της Zenith Lead και τον ρόλο του Starcom Lead, αντίστοιχα. Η Αγγέλα Ρέντζου διαθέτει σχεδόν 20 έτη προϋπηρεσίας στον χώρο, ενώ ο Χρήστος Κουρούδης πάνω από 25 έτη. Και οι δύο με εκτενή εμπειρία σε πολυεθνικά περιβάλλοντα, με μεγάλους πελάτες, και με ολιστική προσέγγιση στην επικοινωνία, αποτελούν για τον Όμιλο την επόμενη μέρα στον τομέα των Media. Μαζί και η Γεωργία Αντωνοπούλου που έχει αναλάβει από τα τέλη του 2023 τη θέση της Spark Foundry Lead, με 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο των media, εκ των οποίων τα τελευταία 10 σε διεθνείς ρόλους σε παγκόσμιους ομίλους, όπως η Accenture και η Deloitte, όπου διαχειρίστηκε ένα πλούσιο πελατολόγιο από κορυφαίες εταιρίες σε ποικίλους κλάδους.
Το Publicis Groupe Greece θα συνεχίσει τον μετασχηματισμό του σε όλους τους τομείς, creative και media, κάτω από το μοντέλο λειτουργείας The Power of One, φιλοδοξώντας να βρίσκεται πάντα στην πρωτοπορία των εξελίξεων του κλάδου.